نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان شهریار برگزار شد

جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان شهریار با حضور دکتر ناجی فرماندار شهرستان شهریار و دکتر تواهن مدیرکل فنی استانداری تهران در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرشهر و روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار؛ جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان شهریار با حضور دکتر ناجی فرماندار شهرستان شهریار و دکتر تواهن مدیرکل فنی استانداری تهران، ژاله رو معاون برنامه ریزی فرمانداری، امینی معاون فنی و عمرانی فرمانداری، گرجی بخشدار مرکزی شهریار و اعضای این شورا در فرمانداری شهریار تشکیل شد.
بنا بر این گزارش در این جلسه دکتر تواهن با اشاره به شرایط اقتصادی در آغاز به کار دولت تدبیر و امید و موفقیت های حاصل شده در این دوره علی رغم وجود شرایط بسیار سخت گفت: در سال های اخیر بخصوص یکسال بعد از شروع به کار دولت شرایط اقتصادی بسیار سخت بود و روز به روز هم سخت تر می شد و شاید سال هایی که تجربه شد در هیچ برهه ای تجربه نشده بود.
مدیرکل فنی استانداری تهران افزود: علی رغم این فشارها و تنگناها، آمارها نشان گر پیشرفت چشمگیری بوده که ماحصل تلاش های این چند سال اخیر بوده و بسیار فراتر از انتظارات از شرایط اقتصادی بوده و این اتفاق مرهون یک سرمایه اجتماعی است و باید بابت این نعمت الهی خداوند را شاکر باشیم و انشاالله بابرنامه ریزی و تلاش مضاعف در دولت دوم تدبیر و امید شاهد شرایط بهتری باشیم.
در این جلسه دکتر ناجی فرماندار شهرستان شهریار با اشاره به وضعیت جمعیتی، گستردگی جغرافیایی، پیشینه و تاریخ این شهرستان گفت: باتوجه به شرایط حاکم به منطقه، خطوط و حدود جغرافیایی شهرستان های همجوار هنوز نتوانسته بار بسیاری از مسایل را از دوش شهرستان شهریار بردارد و در تخصیص اعتبارات و برنامه ریزی ها باید به این مسایل توجه جدی شود.
فرماندار شهرستان شهریار با ابراز خوشحالی از فعالیت دوباره سازمان مدیریت و برنامه ریزی اظهار داشت: باید به نحوی عمل شود که حضور دوباره این سازمان و نقش آن در برنامه ریزی و مدیریت در نگاه کارشناسی و تخصیص اعتبارات حس شود.
در این جلسه اعتبارات بخش های مختلف شهرستان شهریار در سال جاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

خروج از نسخه موبایل