نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برگزاری کمیته برنامه ریزی شهرستان قدس

جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان قدس به جهت بررسی مقدار بودجه مصوب برای ادارات شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرشهر و روابط عمومی فرمانداری شهرستان قدس ، جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان قدس پیش از ظهر روز یکشنبه با حضور هادی رحمتی مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری تهران ،کولیوند دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان قدس ، فرماندار، معاونین فرماندار و روسای ادارات شهرستان به جهت بررسی مقدار بودجه مصوب برای ادارات شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
سید مهدی محمدی فرماندار شهرستان قدس در این جلسه ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور مسئولین و آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت : ما در سال گذشته از حدود بیست و هفت هزار میلیارد بودجه تخصیص داده شده برای شهرستان فقط توانستیم مقدار هشت هزار میلیارد و صدو هفتاد و شش میلیون تومان بودجه را جذب نماییم و این در حالی است که پروژه های ناتمامی داریم همچون پل فتح که متاسفانه کند پیش می رود و مقرر بود اردیبهشت ماه افتتاح شود و پروژه بیمارستان که پیشرفت خوبی داشته ولیکن به بهره برداری نرسیده است از دیگر پروژه ها بحث فاضلاب شهرستان است که متاسفانه با توجه به هزینه هایی که صورت گرفته متاسفانه خروجی ندارد و پساب فاضلاب میتواند در بحث آبیاری زمینهای کشارورزی کمک زیادی به بخش کشاورزی نماید.
فرماندار شهرستان قدس افزود :  انشاا… این سه پروژه را باید به سرانجام برسانیم و در هفته دولت شاهد افتتاح سه یا چهار پروژه باشیم
سید مهدی محمدی افزود : حدود بیست میلیارد اعتبار پیش بینی شده که باید همه به اتفاق هم پیگیر باشیم که قطعاً استانداری تهران همکاری خواهد کرد .
در ادامه جلسه کولیوند دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان قدس با اعلام ریز مبلغ تخصیص داده شده برای هر اداره شهرستان و مبالغ جذب شده و علت عدم امکان جذب آن به بررسی راه کارهای عملی در این خصوص پرداختند و روسای ادارات نظرات و موانع موجود را مطرح کردند .
در پایان جلسه هادی رحمتی با بیان این مطب که برخی ادارات امکان جذب بودجه تخصیصی با شرایط مقرر شده در بخشنامه  تخصیص اعتبار را ندارند خواستار مساعدت در این زمینه شد.



خروج از نسخه موبایل