نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برگزاری اولین جلسه انجمن کتابخانه های شهرستان قدس در سال 96

فرماندار قدس دستور داد شهرداری زمینی به مساحت  ۲۱۰۰ متر برای کتابخانه در کوی فرزان به ایشان واگذار نماید.

به گزارش خبرشهر، جلسه انجمن کتابخانه های شهرستان قدس پیش از ظهر روز شنبه با حضور سید مهدی محمدی فرماندار و سایر روسای ادارات در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
در این جلسه فرماندار شهرستان قدس گفت :مبحث کتاب و کتابخانه از امور مهم این شهرستان است زیرا به صورت مستقیم با فرهنگ مردم شهرستان در ارتباط است و با توجه به پایین بودن سرانه مطالعه شهرستان و کشور نیاز به پیگیری و برنامه ریزی علمی در این خصوص احساس می شود.
سید مهدی محمدی افزود : فقر فرهنگی باعث عدم انسجام فرهنگی در شهرستان شده است که با بالا بردن فرهنگ شاهد رشد شهرستان خواهیم بود.
وی افزود : لازم است همه تلاش کنند و نسبت به ارتقاء کتابخانه و رسانه های فرهنگی شهرستان اقدام نمایند و این مهم مشارکت مردمی را می طلبد.
فرماندار شهرستان تصریح کرد با توجه به عدم امکان احداث ساختمان کتابخانه در زمین متعلق به کتابخانه که دارای کاربری فضای سبز است دستور داد شهرداری زمینی با همان متراژ( ۲۱۰۰متر ) برای کتابخانه در کوی فرزان به ایشان واگذار نماید.
در ادامه جلسه سرپرست نهاد کتابخانه های شهرستان گفت : جمعیت غریب به ۴۰۰ هزار نفری شهرستان قدس ۲ کتابخانه اصلی دارد و مابقی کتابخانه ها به صورت مشارکتی اداره می شود.
کولیوند شهردار قدس نیز در این جلسه اظهار کرد : گاهی ناملایمات و بی مهری برخی عزیزان حرکت ما را کند می کند شهرداری در راستای افزایش فضای فرهنگی شهرستان، سالن آمفی تئاتر بزرگی ایجاد کرد و در صدد ایجاد سینما نیز بودیم که متاسفانه مورد نقد قرار گرفتیم.

خروج از نسخه موبایل