نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مراسم بزرگداشت 28 سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در ملارد برگزار شد

به گزارش خبرشهر و روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد، مراسم بزرگداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) با حضور مسئولین و مردم ولایت مدار شهرستان ملارد در مصلی نماز جمعه ملارد برگزار شد.

حجت الاسلام مهدوی امام جمعه موقت اندیشه به عنوان سخنران این مراسم در سخنانی با اشاره به ویژگی‌های حضرت امام خمینی (ره) گفت: ساده زیستی یکی از ویژگی‌های بارز حضرت امام خمینی (ره) بود. ایشان در اوج ولایت و امامت و در حالی میلیون‌ها نفر را رهبری می نمودند زندگی ساده‌ای داشتند و از هرگونه اسراف و تشریفات پرهیز می‌کردند.
وی افزود: ساده زیستی یک از مبانی اصلی انقلاب می‌باشد. مسئولین ما باید این مبنا را همچون معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شاگرد مکتب ایشان مقام عظمای ولایت، سرلوحه زندگی و کار خود قرار بدهند. از قوای سه گانه تا یک بخشدار منطقه، وقتی می‌خواهد پشت میز ریاست قرار بگیرد، باید بداند ساده زیستی و زهد اولین شرط مقام در انقلاب اسلامی ایران است.
امام جمعه موقت اندیشه با اشاره ویژگی‌های شخصیتی حضرت امام خمینی (ره) تشریح کرد: حمایت از محرومین، مظلومان، پابرهنگان و رنج دیدگان نه فقط در ایران بلکه در سراسر جهان از دیگر ویژگی‌های امام راحل بود.
وی افزود: این سخن حضرت امام خمینی (ره) است که فرمودند برای ما مرزی وجود ندارد و هر مظلومی در هر نقطه از دنیا باید مورد حمایت مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران قرار بگیرد. ایشان بارها فرمودند نمی‌توانیم نسبت به مظلومان و ضعیفان بی اعتنا باشیم.
حجت الاسلام مهدوی استکبار ستیزی را از دیگر ویژگی‌های رهبر کبیر انقلاب دانست و تصریح کرد: استکبارستیزی حضرت امام خمینی (ره) باعث شد که ملت ایران زیر بار زورگویی‌های آمریکا و کشورهای ظالم جهان نرود. امام لحظه‌ای حاضر نشد از مبارزه با استکبار جهانی به خصوص آمریکا به عنوان سردمدار آن جریان دست بردارد.

خروج از نسخه موبایل