نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مراسم بزرگداشت ارتحال امام در شهرقدس برگزار می‌شود

شهردار شهرقدس با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف در راستای برگزاری باشکوه مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در سطح شهرستان گفت: با تمام توان و تجهیزات آماده بسترسازی و برگزاری مراسم در تمام سطح شهر هستیم.

به گزارش خبرشهر، محمدصادق کولیوند در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن بیست و هشتمین سالگرد ملکوتی ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب و لزوم بزرگداشت مراسم ارتحال توسط تمام ارگان‌ها و نهادها، شهرداری قدس نیز با تمام توان و تجهیزات آماده بسترسازی و برگزاری مراسم در تمام سطح شهر است.

وی با بیان اینکه باید بکوشیم تا نسل جوان انقلاب هرچه بیشتر با آرمان‌ها و اندیشه‌های امام خمینی(ره) آشنا شوند افزود: باید از تمام پتانسیل‌های موجود در شهرستان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر آئین‌های بزرگداشت مراسم ارتحال امام خمینی(ره) استفاده کرد.

شهردار قدس با اشاره به تشکیل ستاد بزرگ ارتحال امام و مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان افزود: پیش‌بینی بیش از ۱۵۰ دستگاه اتوبوس در تمام نقاط شهرستان برای اعزام زائران مرقد مطهر امام راحل با بدرقه مدیران شهرستان، سیاه‌پوش کردن شهر به ‌صورت گسترده و فضاسازی سطح شهر و ادارات تحت پوشش شهرداری بخشی از اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری قدس برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال است.

کولیوند گفت: برگزاری جلسات سخنرانی با موضوع سبک و سیره امام خمینی(ره)، نمایشگاه عکس، برگزاری عصر شعر و گفتمان انقلاب و امام بخش دیگری از برنامه‌های فرهنگی برگزاری بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی توسط مجموعه شهرداری و سازمان فرهنگی شهرداری قدس است.

وی در پایان با تأکید بر لزوم گرامیداشت سالروز قیام ۱۵ خرداد و اشاره به سخنان حضرت امام(ره) که فرمودند ۱۵ خرداد نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی است خاطرنشان کرد: خمیرمایه این انقلاب در ۱۵ خرداد بسته شد که در همین راستا برای گرامیداشت این روز نیز برنامه‌هایی توسط سازمان فرهنگی و خانه‌های فرهنگ و دارالقرآن شهر اتخاذ شده است.

خروج از نسخه موبایل