نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملارد تشکیل جلسه داد

به گزارش خبرشهر و روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد، دومین جلسه شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملارد به ریاست مجتبی شاهقلیان معاون سیاسی انتظامی فرمانداری و با حضور اعضای این شورا در محل فرمانداری برگزار و تصیمیات لازم در خصوص برنام های آتی این شورا اتخاذ گردید.

مجتبی شاهقلیان معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین در ماه مبارک رمضان، به تبیین دستور جلسه پرداخته و مواردی را در خصوص هماهنگی ادارات و دستگاههای عضو در برگزاری برنامه های ویژه هفته مبارزه با مواد مخدر بیان کرد. شاهقلیان با تاکید بر صیانت و ساماندهی معتادین بهبود یافته از اعتیاد، رفع  مشکلات مرکز درمانی اخوان را خواستار شد. موضوع عقد قرارداد شهرداریها با کمپهای ماده ۱۵ ، مشکلات ساماندهی معتادین متجاهر زن در سطح شهرستان و  لزوم برگزری کارگاههای آموزشی پیشگیری از اعتیاد برای گروههای هدف توسط ادارات ذیربط از مواردی بود که معاون فرماندار بر آن تاکید داشت.
در ادامه  محمد پور جانشین دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران نیز ضمن تاکید بر لزوم تاسیس خانه مهربانی و نیز عقد قرارداد شهرداریها با کمپهای ماده ۱۵ ، مواردی را در خصوص پیگیری کاهش آسیبهای اجتماعی از جمله اعتیاد در سطح شهرستان ، لزوم شناسایی نقاط آلوده در سطح شهرستان ، کنترل و کاهش عرضه  ، صیانت و اشتغال بهبود یافتگان از اعتیاد ، لزوم هماهنگی بیشتر ادارات ذیربط با مجمع خیرین شهرستان در حوزه اعتیاد بیان نمود…
در ادامه مسئولین کمیته های زیرمجموعه شورا، گزارشی از اهم اقدامات و مصوبات جلسات مربوطه ارائه نمودند.
پیگیری اختصاص ظرفیت مرکز اخوان به شهرستانهای غرب استان تهران توسط مرکز از ناحیه شورای هماهنگی استان، برگزاری مسابقات ورزشی در هفته مبارزه با مواد مخدر توسط اداره ورزش و جوانان،. اعزام روحانی به مرکز درمانی اخوان در ماه مبارک رمضان توسط اداره تبلیغات و برگزاری نمایشگاه  دستاوردهای پلیس در هفته مبارزه با مواد مخدر  از مواردی بود که مورد تصویب قرار گرفت.
 

خروج از نسخه موبایل