نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

پیشنهاد ابطال انتخابات در شهریار

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شهریار از پیشنهاد ابطال انتخابات شورای شهر در برخی شعب اخذ رای این شهرستان به هیئت نظارت خبر داد .

به گزارش خبرشهر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، ابوطالب فرنیاپور با اشاره به برگزاری جلسات متعدد هیئت اجرایی به منظور رسیدگی به تخلفات انتخاباتی گفت : در جریان رسیدگی به شکایات و تخلفات انتخابات شوراهای اسلامی ، تمام شعب اخذ رای شهر فردوسیه ، ۴ شعبه اخذ رای شهر اندیشه و یک شعبه اخذ رای در شاهد شهر شهرستان شهریار با توجه به مستندات ، باطل شناخته شده ، و پیشنهاد ابطال انها به هیئت نظارت فرستاده شده است .

وی افزود: با ابطال این شعبات ، به غیر از شهر فردوسیه که انتخابات شوراهای اسلامی شهر در انها تماما باطل است ، در شهر های دیگر ، ابطال این شعبات تغییری قابل توجه را در لیست منتخبان شوراهای اسلامی شهر های اندیشه و شاهد شهر ایجاد نمی کند.

وی گفت : در صورت تایید هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات مبنی بر ابطال حوزه انتخابیه شهر فردوسیه ، این شهر شورایی نخواهد داشت و استاندار تهران به عنوان قائم مقام شورای شهر وظایف مربوط به شورا را انجام خواهد داد .

رئیس ستاد انتخابات شهریار افزود : با تایید هیئت نظارت ، تا چند روز دیگر تاییدیه نهایی انتخابات این شهرستان رسما اعلام خواهد شد .

خروج از نسخه موبایل