نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

سیزدهمین جشنواره تدریس ادبیات فارسی و فیزیک برگزار شد

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از برگزاری جشنواره های تدریس ادبیات و فیزیک با هدف شناسایی وترویج روش های موفق وکارآمد تدریس و فراهم آوردن زمینه های مناسب به منظور بروز خلاقیت و نوآوری دبیران با میزبانی رودهن و شهرقدس خبر داد.

به گزارش خبرشهر و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در این باره گفت: بی شک رکن و پایه اصلی نظام تعلیم وتربیت معلم است ومعلم باید با کسب مهارت های لازم در ابعاد شناختی، ادراکی و مهارتی، بتواند انسان هایی خلاق، متعادل، اندیشمند، متفکر و بالنده را پرورش دهد.

وی تدریس موثر و استفاده از شیوه های نوین یاد دهی– یادگیری را سبب شکوفا شدن استعداد های دانش آموزان و تقویت مهارت ها و قابلیت های آنان دانست و افزود : تدبیر تمهیدات و برقراری تعاملاتی که از سوی معلم بر اساس مهارت و تجارب وی در یک جلسه ی درسی روی می دهد، گنجینه ارزشمندی است که انتقال آن در فرایند آموزش ، اثربخش و کارآمد خواهد بود.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ادامه داد :با توجه به این امر مهم اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران اقدام به برگزاری سیزدهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس ادبیات و فیزیک با میزبانی مناطق شهرقدس و رودهن نمود.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در پایان خاطرنشان کرد : امیدواریم با برنامه ریزی مناسب جشنواره تدریس به محلی برای کاربست یافته های پژوهشی و کاربردی نمودن نظریه های یادگیری و تدریس تبدیل شود.

 

خروج از نسخه موبایل