نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

جستجو برای یافتن کودک هفت ساله در شهریار ادامه دارد

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان تهران از ادامه جستجو برای یافتن کودک ۷ ساله داخل کانال آب شهریار خبر و گفت: عملیات جستجو و نجات متوقف نشده است و نجاتگران مشغول جستجو هستند‌.

مهیار مقیمیان دقایقی پیش در گفت و گو  با خبرنگار در استان تهران،  اظهار کرد: دو روز پیش بود که از طریق ندای امداد جمعیت هلال احمر استان تهران 《۱۱۲》مطلع شدیم یک کودک هفت ساله در کانال آب رودخانه شهرستان شهریار سقوط کرده است.

وی افزود: بلافاصله توسط مرکز کنترل عملیات و پشتیبانی جمعیت هلال احمر استان تهران یک تیم جستجو و نجات از عوامل شعبه شهریار به منطقه حادثه اعزام شدند.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان تهران تصریح کرد: رودخانه شاد چای در منطقه صبا شهر قرار دارد و این سقوط به دلیل بازیگوشی کودک رخ داده است.

وی ادامه داد: نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان شهریار به دلیل آب زیاد رودخانه و همچنین سردی هوا در این دو روز همچنان مشغول جستجو هستند.

مقیمیان افزود: عملیات جستجو تا یافتن این کودک ادامه خواهد داشت و امیدواریم با تلاش نجاتگران بتوانیم خبر خوشی را به خانواده این کودک دهیم.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان تهران از تمام خانواده ها درخواست کرد که مراقب کودکان خود در مسیر رودخانه ها باشند و تصریح کرد:  کودکان مخصوصا در این سن بازیگوشی بسیار دارند و خیلی از این عزیزان با آب غریبه نیستند؛ از تمامی خانواده ها خواستار هستیم مراقب کودکان خود باشند تا شاهد این گونه حوادث تلخ نباشیم

هم اکنون جلسه ای دیگر با حضور سرپرست معاونت امداد و نجات و کارشناسان جمعیت هلال احمر استان تهران و رؤسای شعب رباط کریم و اسلامشهر در حال برگزاری است.

این خبر در حال تکمیل است…

خروج از نسخه موبایل