نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

دانش آموزان عزیز باید به نحو احسن از این حقی که دارند استفاده کنند و با آگاهی، دانش و با چشم باز در فعالیت های اجتماعی شرکت نمایند

به گزارش خبرشهر و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ملارد، خطیبی فرماندار شهرستان ملارد در جمع دانش آموزان رای اولی آموزشگاه شهدا اقتدار ملارد حضور یافت و با آنان به گفتگو پرداخت. وی ضمن برشمردن تاثیر انتخاب صحیح در زندگی آدمی، اذعان داشت: تمام ارکان کشور ما با انتخابات چه به صورت مستقیم و چه به صورت غیر مستقیم تعیین می شوند.

فرماندار ملارد که در جمع دانش آموزان رای اولی آموزشگاه دخترانه شهدا اقدار سخن می گفت، نگاه ویژه نظام جمهوری اسلامی به حقوق زنان را امتیازی ارزنده خواند و ادامه داد: در بسیاری از کشورهای اطراف زنان حق شرکت در فعالیت های اجتماعی به خصوص حق رای در انتخابات را ندارند اما در نظام مقدس ما این فرصت به زنان داده شده و زنان باید از این امتیاز ویژه استفاده نمایند.

خطیبی بر انجام فعالیت های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی دانش آموزان در کنار علم آموزی، دانش اندوزی و تلاش در سنگرهای علمی و ادبی کشور توسط دانش آموزان تاکید کرد و افزود: شما دانش آموزان عزیز باید به نحو احسن از این حقی که دارید استفاده کنید و با آگاهی، دانش و با چشم باز در فعالیت های اجتماعی شرکت نمایید.

این مقام مسئول ادامه داد: مردم ما، نظام ما و کشور ما هزینه های زیادی را برای داشتن چنین امنیتی برای مشارکت همه آحاد مردم در تعیین آینده کشور پرداخت کرده است لذا تک تک ما باید دین خود را به کشور و نظام ادا کنیم و شرکت حداکثر در انتخابات ادا کردن بخشی از این دین به آینده کشور است.

خروج از نسخه موبایل