نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

جلسه توجیهی آموزشی نمایندگان فرماندار شهرستان ملارد

به گزارش خبرشهر و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان ملارد، به منظور اجرای مطلوب و قانونمند انتخابات روز ۲۹ اردیبهشت ماه ،جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی سطح شهرستان ملارد با حضور خطیبی فرماندار و رئیس هیئت اجرایی، یزدان یار دبیر ستاد انتخابات و جمعی از این افراد برگزار و حاضرین با شرح وظایف خود آشنا شدند .

خطیبی فرماندار شهرستان ملارد ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج)، با اشاره به  مهم خواندن برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور، از تمامی نمایندگان فرماندار خواست تا با نهایت دقت ، تلاش خود در جهت برگزاری هر چه بهتر انتخابات پیش رو به کارگیرند.
فرماندار شهرستان ملارد گفت: باید سعی کنیم انتخاباتی برگزار نمائیم تا حقوق نامزدها، رای دهندگان ، برگزار کنندگان و در مجموع همه مردم رعایت شود. خطیبی از نمایندگان فرماندار به عنوان محور اصلی و هماهنگ کننده در شعب اخذ رأی یاد کرد و افزود: اهتمام در اجرای قوانین و دستورالعمل ها ، برقراری نظم و جلوگیری از تنش از عمده وظایف نمایندگان فرماندار می باشد . خطیبی افزود: اجرای دقیق قانون، اشرافیت کامل بر موضوعات انتخاباتی، عدم جانبداری از کاندیدها باید در اولویت کاری همه نمایندگان فرماندار باشد.
در ادامه نمایندگان فرماندار علاوه بر آموزش عملی کار با صندوق اخذ رأی الکترونیکی ، با شرح وظایف خود در شعبات اخذ رأی آشنا شدند. گفتنی است ارائه پاسخ به سوالات حاضرین بخش پایانی این جلسه را بود.

 

خروج از نسخه موبایل