نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بازدید از تصفیه خانه شاهد شهر و شرکت کاله در باغستان

باحضور سرکار خانم ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ، از تصفیه خانه شاهد شهر و شرکت کاله در باغستان شهرستان شهریار بازدید شد.

به گزارش خبرشهر، در این سفر یک روزه دکتر سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار، دکتر مهردادی مدیر کل محیط زیست استان تهران، سعید پور مدیر اداره محیط زیست شهرستان شهریار، ژاله رو  معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری  ودیگر مسئولان شهرستان شهریار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفظت محیط زیست خانم ابتکار را همراهی می کردند.
در این بازدید که از تصفیه خانه شاهد شهر و سالن تولید و همینطور تصفیه خانه شرکت کاله انجام شد ، دکتر مهردادی مدیر کل حفظت محیط زیست استان تهران به ارئه گزارشی از عملکرد این اداره در شهرستان شهریار پرداخت، در ادامه این بازدید دکتر ناجی توضیحاتی در خصوص حوزه کشاورزی شهرستان شهریار ، صنایع تبدیلی و شهرک صنعتی و همینطور اعلام آمادگی شهرستان برای هر گونه همکاری با سازمان محیط زیست اعلام نمودند.
در پایان این بازدید فرمانداری شهرستان شهریار اعلام آمادگی کرد تا همایشی را با حضور دانشجویان فعال در حوزه محیط زیست تحت عنوان  NGOهای محیط زیست در شهرستان شهریار با حضور خانم معصومه ابتکار برگزار نماید.



































خروج از نسخه موبایل