نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تأیید صلاحیت نهایی ۱۸۸ نفر از ثبت‌نام‌کنندگان انتخابات شوراهای شهر و روستای قدس

دبیر هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهرستان قدس گفت: از مجموع ۲۰۶ نفر از ثبت‌نام‌کنندگان در حوزه شورای شهر و روستای قدس، صلاحیت نهایی ۱۸۸ نفر تأیید شد.

به گزارش خبرشهر، کامران محمدخانی در گفت‌وگو با خبرنگار، با بیان اینکه در جریان رسیدگی به شکایت نامزدهایی که در مرحله اول صلاحیت آن‌ها احراز نشده اظهار داشت: بررسی شکایات تعداد ۱۷ نفر از داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهرقدس که صلاحیت آن‌ها در هیئت اجرایی انتخابات شهرستان قدس رد شده بودند، به اتمام رسیده و صلاحیت تعداد ۱۴ نفر دیگر از این افراد توسط هیئت نظارت بر انتخابات استان تهران مورد تأیید قرار گرفت.

وی افزود: با این احتساب، از مجموع تعداد ۱۴۰ نفر از داوطلبان ثبت‌نام‌شده در حوزه انتخابیه شهرقدس، صلاحیت ۱۳۷ نفر مورد تأیید قرار گرفت.

دبیر هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهرستان قدس همچنین تصریح کرد: بررسی شکایات ۲۶ نفر از داوطلبان انتخابات شورای اسلامی روستاهای هفت‌جوی و دانش که صلاحیت آن‌ها در هیئت اجرایی و هیأت نظارت بر انتخابات بخش مرکزی قدس رد شده بودند، نیز به اتمام رسید و صلاحیت ۱۱ نفر از این افراد نیز توسط هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان قدس مورد تأیید قرار گرفت.

محمدخانی با تأکید بر اینکه تمام فعالیت‌های انتخاباتی نامزدها چه در منطقه شهری و چه در حوزه روستایی توسط هیئت بازرسی رصد می‌شود، عنوان کرد: با این احتساب، از مجموع تعداد ۶۶ نفر از داوطلبان ثبت‌نام‌شده در حوزه انتخابیه روستاهای هفت‌جوی و دانش، صلاحیت ۵۱ نفر مورد تأیید قرار گرفت.

 

خروج از نسخه موبایل