نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

اخبار کوتاه انتظامی غرب استان تهران

کشف محموله ۱۵۰ میلیونی لوازم بهداشتی قاچاق در ملارد 

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از کشف محموله لوازم بهداشتی قاچاق در این شهرستان به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرشهر، سرهنگ “برزو همتی” در گفت و گو با خبرنگار گفت: با اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق در شهرستان ملارد در پی انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران پلیس آگاهی موفق به شناسایی خودرو باری حامل کالای قاچاق در شهرستان ملارد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد ادامه داد: ماموران انتظامی پس از بازرسی خودرو ، در قسمت بار آن، لوازم بهداشتی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال را کشف کردند.

رئیس پلیس شهرستان ملارد گفت: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

همتی در پایان خاطر نشان کرد : قاچاق کالا یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و افزایش مشاغل کاذب در جامعه محسوب می شود که بایستی با آگاهی بخشی به مردم و مبارزه هدفمند با این پدیده قبیح اجتماعی قدم های مفید و موثر در جهت کاهش اثرات منفی آن در جامعه و حمایت از تولید کنندگان داخلی برداریم .



دستگیری سارقان سابقه دار منزل با ۱۲ فقره سرقت در بهارستان 

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از دستگیری سارقان سابقه دار منزل و کشف ۱۲ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرشهر، سرهنگ واحدنورمحمدی  با اعلام این خبر گفت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر یک مورد سرقت در یکی از محلات شهرستان بهارستان، تیمی از ماموران پلیس آگاهی برای بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان افزود: ماموران انتظامی پس از چند ساعت کار اطلاعاتی با استفاده از شگردهای پلیسی سرنخ هایی از سارقان حرفه ای در این رابطه بدست آورده و با پیگیری های مداوم ،مخفیگاه سارقان را شناسایی و تحت کنترل قرار دادند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با شناسایی متهمان، دستگیری آنان در دستور کار مأموران قرار گرفت و طی عملیاتی غافلگیرانه، دو سارق حرفه ای در مخفیگاهشان در بهارستان دستگیر شدند.

وی بیان داشت: سارقان در بازجویی پلیس به ۱۲ فقره سرقت منزل اعتراف کرده و به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.



خروج از نسخه موبایل