نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

توسعه خدمات رفاهی و بهداشتی فرهنگیان در دستور کار است

مدیر آموزش وپرورش شهریار در جمع فرهنگیان بازنشسته بر توسعه خدمات رفاهی و بهداشتی فرهنگیان تاکید کرد.

به گزارش خبرشهر و وروابط عمومی آموزش وپرورش شهریار  : به مناسبت هفته معلم جهت تجلیل از فرهنگیان  بازنشسته مراسمی با حضور ذبیحی مدیر آموزش و پرورش شهریار، ناجی فرماندار شهریار و سایر مسئولین و مدعوین در تالار شباهنگ شهریار برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهریار ضمن تاکید بر توسعه خمات رفاهی و بهداشتی  برای فرهنگیان به خصوص فرهنگیان بازنشسته گفت: جهت توسعه خدمات بهداشتی و رفاهی فرهنگیان شهرستان با تاسیس و راه اندازی درمانگاه فرهنگیان شهریار به دنبال تشکیل پرونده سلامت بازنشستگان هستیم تا سلامت این عزیزان تحت کنترل پزشکان متخصص قرار گیرد .

ذبیحی با اشاره به  اهمیت شغل معلمان و مربیان در حوزه آموزش و پرورش اظهار داشت: دانش آموزان گذشته امروز به عنوان محصولات فرهنگی و  با در دست داشتن  مشاغل گوناگون در سطح جامعه، هرکدام به نوعی به خدمت گزاری برای کشور در این مرز و بوم مشغول اند.

وی در پایان خطاب به فرهنگیان بازنشسته اذعان داشت  : دانش آموزان گذشته ثمره همت و تلاش شما هستند چه بسا اکنون دبیران باید بیش از پیش تلاش خود را به کار برند تا نونهال های باغ علم و دانش همچون گذشته در زمینه های متعددی شکوفا شوند.



خروج از نسخه موبایل