نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

زنگ آیین سپاس معلم در مدارس شهریار نواخته شد

به گزارش خبرشهر و روابط عمومی آموزش وپرورش شهریار  : زنگ آیین سپاس معلم به صورت نمادین و با حضور ناجی فرماندار شهریار،ذبیحی مدیر آموزش وپرورش و دیگر مسئولین در مدرسه صدر الدین مهدوی نواخته شد.

ذبیحی مدیر آموزش وپرورش شهریار در ابتدای برنامه ضمن تبریک روزمعلم و گرامی داشت یاد و خاطره شهید مطهری با اشاره به  آئین سپاس معلم ،خطاب به دانش آموزان اظهارداشت : در این روز شما دانش آموزان باید از معلمین خود تشکر کرده و با سعی و تلاش خود در فراگیری علم زحمات آن ها را جبران کنید و برای توسعه و آبادانی این مرزو بوم  کوشا باشید .

در ادامه این آیین فرماندار شهریار گفت :روز معلم که به واسطه ی شهادت شهید مطهری نام گذاری شد ه و بیان گر این موضوع است که شهدا با ایثار جان خود آسایش وآرامش را برای شما مهیا کرده اند .

ناجی افزود : شما باید سپاس گذار همه ی معلمانی باشید که هرکدام به نوع خاصی و در مقاطع مختلفی تلاش می کنند که چرخه ی دانش و علم اندوزی کار خود را به درستی انجام دهد.

وی بیان کرد ، خواندن و نوشتن که دو رکن اصلی آموزش است را به این منظور به شما می آموزند که تحلیل های شما از مطالب ،شیوا باشد و بتوانید در جامعه به آگاهی های لازم برسید.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از  معلمین مدرسه مورد نظر تجلیل شد.

خروج از نسخه موبایل