نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

همایش توجیهی نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا شهرستان ملارد

به گزارش خبرشهر و کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان ملارد، همایش توجیهی نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان ملارد با حضور خطیبی فرماندار و رئیس هیئت اجرایی، جبله دادستان، اعضای هیئت اجرایی و هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سالن اجتماعات شهید طحانی برگزار شد.

خطیبی فرماندار ملارد در این همایش گفت: در انتخابات، انتخاب بین اصلح و صالح صورت می گیرد و همه افرادی که تایید صلاحیت شدند از فیلترهای مختلف عبور کرده اند.
وی  افزود: تا پیش از روز ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری تبلیغ برای نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا ممنوع است.
وی بر توجه نسبت به قوانین در تبلیغات از سوی نامزدهای انتخابات شوراها تاکید و بیان کرد: هر داوطلب می تواند در هر منطقه شهرداری فقط یک ستاد تشکیل دهد و در این ارتباط گشت امحاء شهرداری ها و بخشداری های تابعه با متخلفان برخورد خواهد کرد.
فرماندار ملارد ادامه داد : در تبلیغات استفاده از امکانات عمومی و تریبونهای رسمی به نفع نامزدها و همچنین استفاده از کارناوال و بلندگوی سیار در غیر از محل ستاد نامزدها ممنوع است.
رئیس هیئت اجرایی شهرستان ملارد بر رعایت قانون و اخلاق مداری در زمان تبلیغات تاکید کرد و اظهارداشت: در انتخابات اخلاق، قانون و دین محوری نقش بسزایی دارند.
خطیبی گفت: شهرستان ملارد بهترین انتخابات و کمترین حاشیه را در انتخابات گذشته داشته که امیدواریم در انتخابات پیش رو نیز این شایستگی تکرار شود. در ادامه رئیس ستاد انتخابات و رئیس کمیته امحاء شهرستان ملارد مواردی از بایدها و نبایدهای ایام تبلیغات را بیان نمودند. جبله دادستان ملارد هم نیز در این همایش بر رعایت اخلاق  و تمکین از قانون تاکید داشته و از تعیین قاضی ویژه برای انتخابات در این شهرستان  خبر داد.

خروج از نسخه موبایل