نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تاکید معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ملارد بر تاسیس تشکل غیردولتی در حوزه جوانان در ملارد

به گزارش خبرشهر و روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد، مجتبی شاهقلیان معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان ملارد در نخستین جلسه مشترک شورای ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان در سالجاری که با حضور اعضای این ستاد در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید،

بر تاسیس تشکل های غیر دولتی در حوزه جوانان تاکید کرد. معاون فرماندار ملارد با اشاره به نقش بسیار سازنده سمن ها در تسهیل انجام امور و تحقق اهداف پیش بینی شده اظهار داشت:  ۱۸ سمن طی ۳ سال گذشته به طور جدی فعالیت خود را در سطح شهرستان آغاز کرده اند. وی افزود: متاسفانه در حوزه جوانان تشکلی در شهرستان تاسیس نشده و این حوزه مورد غفلت قرار گرفته است.
شاهقلیان بر تشکیل کارگروه تخصصی در حوزه رسیدگی به امور جوانان در شهرستان ملارد تاکید کرد و اظهار داشت: دستگاه های مرتبط پیشنهادات و برنامه های خود را در زمینه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در حوزه جوانان را به دبیرخانه منعکس کرده تا پس از بررسی وکارشناسی های لازم  برای تشکیل کارگروه تخصصی اقدامات بعدی صورت گیرد. در ادامه این جلسه علیرضا صیفوری رئیس اداره ورزش و جوانان به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در سال ۹۵ پرداخت و اظهارداشت: در سال گذشته ۴ جلسه برای شورای ورزش و ۶ جلسه  برای ستاد ساماندهی امور جوانان داشتیم که جمعا” ۷۱ مصوبه داشتیم که ۹۹ درصد از مصوبات با همت مسئولین شهرستان و حمایت ها و پیگیری ها ئی که  فرمانداری داشت در حوزه جوانان اجرایی و عملی شد. ارائه گزارش تعدادی از روسای ادارات در حوزه جوانان از دیگر برنامه های این جلسه بود.

 

خروج از نسخه موبایل