نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

فرماندار شهرستان قدس: با همه توان ساماندهی گلزار شهدای شهرستان انجام می شود

سید مهدی محمدی فرماندار شهرستان قدس در جلسه ساماندهی گلزار شهدا ،ضمن سپاس و قدر دانی از حضور خانواده شهدا در جلسه اظهار داشت تمام تلاش ما ساماندهی گلزار شهدای شهرستان با حفظ کرامت و شآن شهدای گرانقدر می باشد.

به گزارش خبرشهر و روابط عمومی فرمانداری شهرستان قدس، در جلسه ای که ظهر امروز در محل فرمانداری  و با حضور سید مهدی محمدی فرماندار ، شهردار وتنی چند از مسئولین شهرستان  و همچنین تعدادی از خانواده های شهدا برگزارشد آقای محمدی طی سخنانی  اظهار داشت که با توجه  به مقام شامخ شهدا و جایگاه والای آنان و حقی که شهدای گرانقدر به گردن تک تک ما دارند شایسته است که سامان دهی و بهسازی قبور این عزیزان به نحو مطلوب انجام شود وجهت کاستن از دغدغه  خانواده های شهدا به آنان  قول مساعد داد در اسرع وقت و با پیگیریهای لازم این طرح به زودی اجرایی می شود.
وی همچنن کمیته ای را برای پیگیری این موضوع،( گزارش روند طرح و چگونگی انجام عملیات ) تشکیل دادند و تاکید کردند که تمام تلاش خود را در راستای انجام مطلوب این امر بکار می برند.
در ادامه جلسه شهردار قدس گفت در صورت تصویب طرح ساماندهی از محل بودجه فرهنگی برای انجام و عملیاتی کردن آن اقدام خواهند کردند .
وی افزود پس از تصویب طرح حداکثر طی یک ماه کار عملیات ساماندهی و بازسازی گلزار شهداء آغاز خواهد شد.
در پایان جلسه مقرر شد که مسئولین شهرستان و سازمانهای مربوطه در جهت انجام به موقع و شایسته این امر اقدامات لازم را به عمل آورند

خروج از نسخه موبایل