نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

باید شرایط لازم برای انتخاباتی با شکوه فراهم شود

مسوول کمیته روابط عمومی اطلاع رسانی فرمانداری قدس گفت: شایسته است مدیران روابط عمومی ادارات شهرستان همکاری خود را با کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی ستاد انتخابات افزایش دهند .

 

به گزارش خبرشهر، فراز صادقی مقدم در دومین جلسه کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان قدس اظهار داشت: باید با هماهنگی و همراهی میان دستگاه‌های مختلف بسترهای لازم را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم فراهم کرد.

وی افزود: اطلاع رسانی به موقع، صحیح و شفاف از جمله اقدامات بسیار ضروری در امر برگزاری انتخابات است که می تواند علاوه بر حضور پر شور مردم در پای صندوق های رأی، از هرگونه تنش و نا امنی در برگزاری انتخابات خودداری کند .

صادقی مقدم تصریح کرد: برگزاری نشست های هم اندیشی با مدیران رسانه های شهرستان، برگزاری نشست خبری با حضور فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان، اطلاع رسانی به موقع اخبار انتخاباتی از طریق سامانه پیام کوتاه فرمانداری، مستند سازی کلیه عملیات اجرائی انتخابات، تشکیل اتاق خبر، تشکیل شورای اطلاع رسانی و شورای هماهنگی روابط عمومی شهرستان هر پانزده روز یکبار را از اهم برنامه‌ها و اولویت‌های کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی ستاد انتخابات شهرستان قدس بوده است .

مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی شهرستان قدس در پایان سخنان خود تاکید کرد : شایسته است مدیران روابط عمومی ادارات شهرستان همکاری خود را با کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی ستاد انتخابات افزایش دهند .

خروج از نسخه موبایل