نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

سپرده‌گذاران مؤسسه آرمان در شهریار تجمع کردند‌

‌تعدادی از سرمایه‌گذاران و سپرده‌گذاران مؤسسه مالی و اعتباری آرمان در ‌شهریار مقابل شعبه این مؤسسه تجمع کرده و خواستار بهبود مشکلاتشان شدند.

به گزارش  خبرشهر، ظهر امروز تعدادی از شهروندان این شهرستان با در دست داشتن بنری مبنی بر رفع مشکلاتشان در مؤسسه مالی و اعتباری آرمان مقابل شعبه این مؤسسه در شهریار تجمع و خواستار استرداد سپرده‌های خود شدند.

برخی از سپرده‌گذاران از عدم‌ پاسخگویی دقیق و مناسب این مجموعه شکایت داشته و خواستار بازگشت سپرده‌هایشان بودند و تعدادی دیگر از افراد حاضر نیز با اشاره به مشکلات مالی که برایشان رُخ داده بود، خواستار نظارت بیشتر مسئولان بر موضوعات مالی در این مؤسسه بودند.

سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار در گفت‌و‌گو با خبرنگار با اشاره به این تجمع اظهار داشت: مؤسسه مالی و اعتباری آرمان در سطح کشور با مشکلاتی روبهرو شده است که به جهت حضور یکی از شعبات این مؤسسه در شهریار، این مشکلات دامن‌گیر سپرده‌گذاران در این منطقه نیز شده است.

وی افزود: با توجه به حساسیّت‌هایی که در شهریار وجود دارد، فرمانداری این شهرستان همواره یکی از پیشروها در کنترل و نظارت مؤسسات مالی و اعتباری و تعاونی‌هایی بوده که بدون اخذ مجوزهای لازم کار مالی انجام می‌دهند، به گونه‌ای که هیچ‌گاه به آن‌ها اجازه تبلیغات در سطح شهرستان را نمی‌دهد.

فرماندار شهریار در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مجموعه فرمانداری براساس موارد قانونی و پیش‌بینی‌هایی که انجام داده است، همواره نسبت به هرگونه افزایش سپرده‌گذاری و سرمایه‌گذاری در این مؤسسه تذکرهای لازم را داده است؛ اما با توجه به موجی که در دیگر مناطق وجود دارد و متأسفانه غیرقابل اجتناب نیز هست، شاهد این اتفاقاتی هستیم که امروز رُخ داده است.

وی در پایان خطاب به سپرده‌گذاران در مؤسسه مالی و اعتباری آرمان خاطرنشان کرد: نگرانی مجموعه فرمانداری از این موضوع که رُخ داده است بسیار جدی است؛ لذا از تمام ظرفیت‌های قانونی خود بهره می‌گیریم تا مطالبات به حق سپرده‌گذاران به نحوی احسن به آن‌ها برگردانده شود.

خروج از نسخه موبایل