نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بهره برداری از دو پروژه عمرانی و ساختمان جدید فرمانداری ملارد

به گزارش خبرشهر، نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهور با همراهی استاندار تهران برای افتتاح دو پروژه عمرانی از فاز ۳ مرکز نگهداری و درمان معتادان و ساختمان جدید فرمانداری به شهرستان ملارد سفر کرد.

وی در ابتدای ورود با حضور در گلزار شهدای شهرستان به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد. نهاوندیان در افتتاح پروژه فاز ۳ مرکز نگهداری و درمان معتادان در جمع مسئولان استانی و شهرستانی گفت: مجموعه اقدامات دولت و استانداری تهران منجر به افزایش ۲۵ برابری ظرفیت نگهداری و درمان معتادان نسبت به چهار سال پیش در این استان شده است.

رئیس دفتر رئیس جمهور افزود: پس از حساسیت هایی که سه ماه پیش در خصوص معتادان متجاهر در غرب استان تهران ایجاد شده بود ، مقرر شد برای حل مشکل اقدامات اساسی صورت بگیرد که از مهمترین آنها افزایش ظرفیت نگهداری مرکز بازپروری و حرفه آموزی اخوان ملارد بود.

وی افزود: استانداری تهران با پیگیری های ویژه ای که در این خصوص انجام داد موفق شد در مدت سه ماه، فاز ۳ این مرکز را به بهره برداری برساند که ظرفیت نگهداری و درمان و حرفه آموزی معتادان متجاهر از ۵۲۰ نفر به ۸۵۰ نفر افزایش یافت که این اقدام منجر به افزایش ۴۰ درصدی ظرفیت این مرکز شد.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت این مرکز ۲ هزار نفر است، افزود: با پیگیری های دفتر ریاست جمهور و استانداری تهران فاز های چهارم و پنجم این مرکز در سریع ترین زمان ممکن افتتاح خواهد شد.
نهاوندیان با اشاره به اینکه برخورد قاطع نیروی انتظامی با توزیع کنندگان مواد مخدر در غرب استان تهران از دیگر اقدامات مهمی بود که منجر به افزایش رضایت عمومی در جامعه شد ، افزود: در منطقه ای که معتادان متجاهر سکنی گزیده بودند بوستانی افتتاح شد و یک آسایشگاه و گرمخانه هم چند ماه پیش به بهره برداری رسیده بود.

 

و در جریان سفر نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور و هاشمی استاندار تهران به ملارد، ساختمان جدید فرمانداری شهرستان ملارد در زمینی به وسعت یک هکتار با ۳ طبقه و ۳۲۱۵ متر زیربنا و با صرف ۸۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

وی در این مراسم ضمن قدردانی از مسئولان شهرستان ملارد گفت: در اولین ماه سال جدید که قرار است سال تولید و اشتغال باشد افتتاح این محل خدمت را به فال نیک می گیریم و افتخار ما خدمت به مردم است.
نهاوندیان افزود: در خدمت رسانی خود هر سال باید کارنامه افزایش سطح خدمت رسانی به مردم را ارایه دهیم.
رییس دفتر رییس جمهور سال جدید را فرصتی برای نشان دادن دوباره عزم و انسجام ملی در انتخابات دانست و تصریح کرد: نهادهای خدمتگزار با خدمت خالصانه و هماهنگ اشتیاق مشارکت را در مردم افزایش می دهند .
وی ادامه داد: فرمانداری نماینده حاکمیت است و هماهنگی نهادها برای خدمت رسانی در فرمانداری انجام می شود و البته مدیریت شهری و شورای شهر نیز سهم قابل توجهی در این بخش دارند.
نهاوندیان افزایش درجه هماهنگی میان مسئولان در خدمات رسانی را خواست مردم دانست و ابراز امیدواری کرد: با افتتاح ساختمان جدید فرمانداری ملارد که شهرستانی مهم و پرجمعیت است باید شاهد ارتقای سطح خدمات و هماهنگی بیشتر باشیم که حاصل آن در مشارکت حداکثری مردم برای انتخابات نشان داده خواهد شد.

 

خروج از نسخه موبایل