نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

دیدار با پدر سه شهید والامقام شهرستان ملارد

به گزارش خبرشهر و روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد، مسئولان شهرستان ملارد به مناسبت سالروز ولادت مولی الموحدین امیر مومنان حضرت علی(ع) با پدران شهیدان اسدی،آدی گوزل و برزگر دیدار کردند.

خطیبی فرماندار شهرستان ملارد در این دیدار که تحت عنوان پدران آسمانی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت علی (ع) گفت : پدران شهدا کوههای استواری هستند که با ایستادگی، مقاومت و نثار فرزندان خود در راه اسلام و ایران، حرکتی انقلابی در راستای حفظ آرمان های انقلاب کرده و امروز مردم و مسئولین باید قدردان و وام دار این عزیران باشند. فرماندار ملارد دیدار با خانواده های معظم شهدا را  کوچکترین کار ممکن برای قدردانی از این عزیزان عنوان کرد و گفت : پدران و مادران شهدا در آن دوران سخت و هجمه های دولت استعمارگر با ایستادگی در برابر زور و تزویر صدامیان کاری حسینی کردند و ما اکنون وظیفه ای سنگین در حفظ و نگهداری آرمان های شهدا داریم .
بر اساس این گزارش در این دیدارها حضرت حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان، خراسانی شهردار ملارد، همتی فرمانده انتظامی شهرستان،مسئول ایثارگران سپاه ناحیه ملارد، رئیس بنیاد شهید شهرستان و رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان حضور داشتند.

خروج از نسخه موبایل