نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

اولین جلسه مبارزه با قاچاق کالا در سال 96

به گزارش خبرشهر و روابط عمومی فرمانداری شهرستان قدس ، اولین جلسه مبارزه با قاچاق کالا پیش از ظهر روز شنبه ۹۶/۱/۱۹ به ریاست فرماندار در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد.
سید مهدی محمدی  ضمن تبریک سال نو و میلاد امام جواد (ع) گفت :نامگذاری سال جدید بنام اقتصاد مقاومتی تولد واشتغال است ، امروز تمام اقتصاد دانان اصلی ترین مشکل کشور را تولید میدانند که کاهش تولید ، کاهش اشتغال را در بر دارد.
فرماندار شهرستان قدس افزود : در خصوص قاچاق کالا و خروج ارز از کشور که سالیانه ۲۵ تا ۳۰ میلیارد قاچاق برابر با ۵/۲ میلیون اشتغال است .
وی ادامه داد : اقداماتی همچون مبارزه با قاچاقکالا وهمچنین آگاهی دادن به شهروندان به وسیله نصب بنر های اطلاع رسانی در سطح شهر که باید به صورت دوره ای نباشد و مردم به این باور برسند که استفاده از کالاهای ایرانی تقویت تولید و اشتغال است .
محمدی در خصوص  مصوبات گذشته گفت : ۸۰٪ مصوبات قبلی انجام شده است و توقع احصای کامل مصوبات را داریم وی ادامه داد. یکی از منویات مقام معظم رهبری در منشور اخلاقی  که در سخنرانی  ایشان در مشهد مقدس فرمودند ۱- امنیت سرمایه گذاری در کشور ایجاد شود .۲- مبارزه با قاچاق کالا ( آن هم نه مبارزه با خورده فروشان )
اگر بخواهیم رونق در کشور ایجاد شود یکی از راه ها ، مبارزه با قاچاق کالاست . نقشه راه خوبی در دولت ترسیم شده است و همه نیردها اعم از نیروهای انتظامی  اداره صنعت معدن و تجارت – کارهای خوبی انجام داده اند و از همه عزیزان تشکر می کنم و انتظار دارم با برنامه ریزی مدون اقدامات کاملتری صورت بگیرد .
فرماندار قدس در پایان اشاره کرد : شهری که قطب صنعتی است و نزدیک به ۲ هزار واحد صنعتی دارد قطعا می توانیم در امر تولید موفق تر ظاهر شویم و انتظار داریم آنچه که مطالبه مردم است انشاالله در شهرستان ما محقق شود .



خروج از نسخه موبایل