نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

اولین جلسه شورای اداری شهرستان شهریار در سال 96

به گزارش خبرشهر؛ اولین جلسه شورای اداری شهرستان شهریار به ریاست دکتر سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار و باحضور معاونین فرماندار، بخشدار مرکزی، حجت الاسلام والمسلمین سادات رسول امام جمعه باغستان، حجت الاسلام والمسلمین شایق امام جمعه وحیدیه، فاضل حسینی رئیس دادگستری شهرستان شهریار، حسین زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، سرهنگ یامینی فرمانده سپاه ناحیه بسیج شهرستان شهریار، سرهنگ مکرمی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شهریار، روسای ادارات، سازمان ها و دستگاه های اداری در سالن جلسات فرمانداری شهرستان شهریار برگزار شد.




بنا بر این گزارش در این جلسه ابتدا حجت الاسلام والمسلمین سادات رسول امام جمعه باغستان با ذکر روایاتی از ائمه اطهارعلیهم السلام، بر توجه جدی به حقوق مردم و مردم داری و رسیدگی به مسایل و مشکلات آنها تاکید کرد.
در ادامه این جلسه فاضل حسینی رئیس دادگستری شهرستان شهریار با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۶ به نام اقتصاد مقاومتی، تولید-اشتغال گفت: دستگاه قضا با تمام زیرمجموعه های خود تمام تلاش خود را در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری خواهد داشت و همسو با دیگر ارکان نظام و دولت در این راه حرکت خواهد کرد.
رئیس دادگستری شهرستان شهریار انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری را انتخاباتی مهم و سرنوشت ساز دانست و اظهار داشت: دادگستری براساس وظایف قانونی خود مسایل مرتبط را رصد می کند و ضمن رعایت بی طرفی مر قانون را اجرا خواهد کرد و همه مسئولان باید ضمن توجه به رعایت قانون له یا علیه هیچکسی حرکت نکنند.
وی با اشاره به انتخاب فرماندار شهرستان شهریار به عنوان فرماندار نمونه در سال گذشته گفت: انتخاب فرماندار شهرستان شهریار به عنوان فرماندار نمونه در اصل انتخاب تمام مسئولان شهرستان است و امید است در سال جاری نیز با همدلی و همکاری بتوانیم این عنوان را تکرار کنیم.

دکتر سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار در اولین جلسه شورای اداری شهرستان شهریار در سال ۹۶ ضمن تبریک سال جدید و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و آرزوی سلامت برای مقام معظم رهبری و آرزوی توفیق دولت تدبیر و امید در خدمتگزاری به مردم، گفت: برآیند کلی فعالیت ها در سال ۹۵ در حوزه های مختلف منجر به حاکم شدن فضایی آرام و بدور از حاشیه ای جدی در سطح شهرستان شد که کمک شایانی به ارائه خدمات بهتر به مردم داشت.



دکتر سعید ناجی با تاکید به اهمیت حوزه فرهنگ اظهار داشت: در حوزه فرهنگ شاهد پیشرفت ها و تحولات خوبی بودیم. هرچند واقفیم که به واسطه گستردگی این حوزه نیازمند برنامه ریزی و انسجام در تصمیم گیری ها و اجرا هستیم چرا که تعدد سلیقه ها و اختلاف دیدگاه ها از جمله آفت های این حوزه است که با انسجام بیشتر می توان گام های جدیدی برداشت.
فرماندار شهرستان شهریار ادامه داد: در بخش عمرانی، باتمام محدودیت های مالی و اعتباری، امروز شاهد این موضوع هستیم که شهرستان شهریار به صورت یک گارگاه بزرگ عمرانی درآمده است و برآیند کلی در این حوزه مثبت است اگرچه ممکن است در خلال این برنامه ها، برخی کاستی ها نیز وجود داشته باشد.
نماینده عالی دولت در شهرستان شهریار با ذکر این نکته که همه دستگاه ها نشان دادند که منشاء خدمات به مردم هستند افزود: در سال گذشته شاهد تلاش ها و فعالیت های خوب دستگاه های خدمات رسان همچون اداره برق، اداره گاز، اداره آب و فاضلاب شهری و روستایی بودیم و بخشدار و مجموعه بخشداری نیز در روستاهای شهرستان شهریار اقدامات و فعالیت های قابل تقدیری انجام داده اند.
ناجی که در جمع شورای اداری شهرستان شهریار سخن می گفت فعالیت های آموزش و پرورش را در حوزه فیزیکی و نرم افزاری قابل توجه دانست.
وی بخش امنیت را بسیار حساس و بااهمیت دانست که عمدتاً غیرقابل بازگویی است و اظهار داشت: در این حوزه تلاش های بسیار خوبی صورت گرفته است و فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان شهریار با حضور فرماندهی ویژه غرب استان تهران در شهرستان شهریار توانسته است اقدامات خوبی را داشته باشد و مجموعه سپاه ناحیه بسیج شهرستان شهریار نیز دوشادوش سایر مسئولان، اقدامات موثر، عملیاتی و مستقیمی را داشتند که نتیجه آن ایجاد فضای امن در این شهرستان بود.
دکتر سعید ناجی با اشاره به همراهی دستگاه قضا در شهرستان شهریار با مجموعه فرمانداری و ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان گفت: این همراهی و همدلی شرایط مساعدی را ایجاد کرد که توانستیم در سال گذشته بسیاری از مسایلی که می توانست به بحران جدی تبدیل شود را مهار کنیم.
فرماندار شهریار گفت: آخرین مجموعه مسکن مهر شهرستان شهریار در سال گذشته به بهره برداری رسید و پرونده مسکن مهر در شهرستان شهریار بسته شد و دولت توانست به تعهداتی که برای مردم ایجاد شده بود عمل کند و در انجام این تعهدات، تغییراتی رخ داد که در کیفیت ساخت این مسکن ها به نفع مردم شد و شرکت عمران شهر جدید اندیشه تلاش بسیاری کرد و ۹۳ درصد کل مسکن مهر در این دولت به انجان رسید.
ناجی در بخش دیگری از سخنان خود با تشکر از ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان شهریار، از تلاش های هلال احمر، اورژانس، شبکه بهداشت، آموزش و پرورش، پلیس راهور، نیروی انتظامی و سایر دستگاه هایی که به نحوی دخیل بودند تشکر کرد.
دکتر سعید ناجی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی، تولید- اشتغال شعاری است که امسال مقام معظم رهبری برای این سال در نظر گرفته است و آن چه مهم است این موضوع است که همه خود را در مقابل این شعار مسئول بدانند و فقط دولت را مسئول آن ندانند و تلاش شود تا همه اقدامات به نحوی مدیریت شود که این شعار با مردم گره خورده و همراه شود چرا که هرکاری که مشارکت مردم را به همراه داشته باشد به نتیجه خواهد رسید.
فرماندار شهرستان شهریار در ادامه با اشاره به انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا گفت: در مرحله اجرای انتخابات قرار داریم و در این دوره ۵۶۸ نفر در حوزه شهری و ۲۹۰ نفر در حوزه روستایی در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان شهریار ثبت نام کرده اند و هیات های اجرایی تشکیل شده و بررسی صلاحیت ها اغاز شده است.
دکتر ناجی محور بررسی صلاحیت کاندیداها را قانون دانست و تعهد، امانت داری و پایبندی به حقوق مردم را از اصول اصلی در فعالیت های هیات اجرایی قلمداد کرد و اظهار امیدواری کرد تا مردم و نقش مردم در تمامی عرصه ها جدی گرفته شود چرا که یکی از اصول اساسی انقلاب ماست و هرآنچه که مردم انتخاب کنند باید مورد احترام باشد و باید تلاش شود تا مشارکت مردم افزایش یابد.



و همچنین؛ فاضل حسینی رئیس دادگستری شهرستان شهریار در جلسه شورای اداری شهرستان شهریار با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۶ به نام اقتصاد مقاومتی، تولید-اشتغال گفت: دستگاه قضا با تمام زیرمجموعه های خود تمام تلاش خود را در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری خواهد داشت و همسو با دیگر ارکان نظام و دولت در این راه حرکت خواهد کرد.
رئیس دادگستری شهرستان شهریار انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری را انتخاباتی مهم و سرنوشت ساز دانست و اظهار داشت: دادگستری براساس وظایف قانونی خود مسایل مرتبط را رصد می کند و ضمن رعایت بی طرفی مر قانون را اجرا خواهد کرد و همه مسئولان باید ضمن توجه به رعایت قانون له یا علیه هیچکسی حرکت نکنند.
وی با اشاره به انتخاب فرماندار شهرستان شهریار به عنوان فرماندار نمونه در سال گذشته گفت: انتخاب فرماندار شهرستان شهریار به عنوان فرماندار نمونه در اصل انتخاب تمام مسئولان شهرستان است و امید است در سال جاری نیز با همدلی و همکاری بتوانیم این عنوان را تکرار کنیم.


















خروج از نسخه موبایل