نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

اولین جلسه شورای عمومی شهرستان قدس در سال96

به گزارش خبرشهر، اولین جلسه شورای عمومی اداری شهرستان قدس با حضور سید مهدی محمدی فرماندار ، محمد محمودی شاه نشین نماینده مردم شهریار ملارد و قدس و سایر مسولان شهرستان ساعت ۹ صبح روز سه شنبه مورخ ۹۶/۱/۱۵ در سالن آمفی تئاتر مجتمع باقرالعلوم شهر قدس برگزار شد.

در ابتدای جلسه سید مهدی محمدی با تبریک فرا رسیدن سال نو و خیر مقدم خدمت مدعوین و آرزوی سلامتی مقام معظم رهبری و توفیق همه رجال سیاسی و خدمتگذاران  نظام مقدس اسلامی گفت:خدارو شاکر هستم که در آغاز ماه رجب اولین جلسه شورای اداری را در خدمت همکاران خود هستم.
وی افزود:امیدواریم بتوانیم با همدلی و هم اندیشی اعضای شورا و جناب آقای مهندس محمودی وظایف شهرستانی و استانی را به نحو احسن انجام بدهیم ان شاا… این فرصت برای همه مبارک باشد
بر خود وظیفه می دانم مناسبت ۱۲ فروردین ( روز جمهوری اسلامی ) را به همه شما عزیزان تبریک و تهنیت عرض کنم.
فرماندار شهرستان قدس ادامه داد : در این جلسه تدوین و برنامه ریزی در سال ۹۶ را خواهیم داشت و در نظر داریم در سال ۹۶ که مزین به نام اقتصاد مقاومتی و تولید – اشتغال است بتوانیم برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم.
در خصوص اقتصاد مقاومتی در سال ۹۵ در ادارات و دستگاههای دولتی ۹۶ پروژه اجرایی شده و  در سطح استان تهران رتبه دوم را به ما اختصاص داده اند .
وی گزارش مشروحی از خدمات و عملکردهای ادارات و نهادها در سال۹۵ را به سمع و نظر اعضای شورای اداری رساند.
محمدی در پایان ضمن تشکر مجدد از حضار و مدعوین ، خاصه نماینده محترم  مهندس محمودی که با توجه به مشغله کاری در جلسه حضور داشتند تشکر و قدردانی کردند.











خروج از نسخه موبایل