نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

انتخابات در شهر ملارد به صورت الکترونیکی برگزار می شود

به گزارش خبرشهر و کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان ملارد ، محمد محمودی شاه نشین رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها کشور در نشست با خطیبی فرماندار و رئیس هیئت اجرای و اداری شهرستان ملارد و اعضای هیئت اجرایی این شهرستان گفت: انتخابات در شهر ملارد به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

وی روند ثبت نام نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را  مناسب ارزیابی کرد و افزود: استقبال خوبی از جانب نامزدهای انتخاباتی داشته ایم و مورد خاصی نیست و اوضاع مساعد و مناسب است.
محمودی در ادامه  با بیان اینکه رد یا تایید صلاحیت افراد با مراکز چهارگانه نیست، ادامه داد: این مراکز عبارتند از وزارت اطلاعات، دادگستری، نیروی انتظامی و ثبت احوال که فقط سوابق را اعلام می‌کنند؛ مثلاً قوه قضائیه اعلام می‌کند که فردی محکومیت دارد یا نه، چون همه نوع محکومیتی دلیل رد صلاحیت نیست. وی افزود: پس از اعلام نظر مراکز چهارگانه، پرونده کاندیداها در هیئت اجرایی شهرستان‌ها بررسی خواهد شد و پس از بررسی سوابق در هیئت نظارت شهرستان‌ها و فرمانداری‌ها رد یا تایید صلاحیت افراد را اعلام خواهند کرد. وی افزود: هیئت نظارت به دنبال ورود به مسائل شخصی افراد نمی باشد و طبق قانون عمل خواهد کرد.
نماینده مردم ملارد، قدس و شهریار  در مجلس شورای اسلامی توصیه های مقام معظم رهبری را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: سال پیش رو، سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نامگذاری شده وهمه باید کمک کنند در مناطق خود بتوانند بخش تولید، سرمایه گذاری قوت بگیرد . محمودی از همه عوامل زحتمکش ستاد انتخابات شهرستان ملارد بویژه خطیبی فرماندار و شاهقلیان رئیس ستاد انتخابات این شهرستان به دلیل برگزاری منظم جلسات و و پیگیری منظم روند برگزاری انتخابات قدردانی کرد.

خروج از نسخه موبایل