نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

پیام نوروزی فرماندار شهرستان قدس به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۶

سید مهدی محمدی فرماندار شهرستان قدس در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۳۹۶، سال جدید را که سال «اقتصاد مقاومتی: تولید – اشتغال» نام‌گذاری شده است به شهروندان شهرستان قدس تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال در حلول سال نو مقارن با میلاد خجسته بانوی دو عالم حضرت زهرای مرضیه ( س ) و نام گذاری آن به عنوان سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال توسط مقام معظم رهبری برای خانواده معزز شهداء ، جانبازان ، ایثارگران و شهروندان بزرگوار نشاط ، شادابی ، موفقیت عزت و سلامت توام با خیر و برکت آرزو می کنم.

چنانچه رنگها در بهار طبیعت نشان تغییرات درونی و متمم زیبائیهاست ، زیبائی تغییرات درونی انسان نیز در تحول ، منش و رفتار اوست.
پایان هر سال آئینه ای از عملکرد مسئولان در عرصه های مختلف خدمات رسانی است.
خدا را شاکریم که سال ۹۵  با حضور قدرتمند و عزتمند و پشتیبانی ملت بزرگ ایران اسلامی  و  تلاش مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف داخلی و خارجی سپری شد ،  برگ زرین دیگری در تامین امنیت و عزت کشورمان در اوراق سراسر با برکت این سرزمین به ثبت رسید و دیگر بار این حضور سرنوشت ساز را در انتخابات سال ۹۶ همچون گذشته به اثبات خواهند رساند.
رجاء واثق دارم بار دیگر در سال جدید آنچنانچه شهروندان فکور و گرانقدر همیار ، همکار و همگام بوده اند ، در سال نو نیز دستگاه های اجرایی شهرمان را در نیل به اهداف تعیین شده یاری خواهند نمود .تا امکان تحقق اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال که مورد تائید دولت تدبیر و امید و دغدغه خاطر مبارک رهبر معظم انقلاب است فراهم گردد.
والسّلام علیکم و رحمهالله و برکاته
 

 

خروج از نسخه موبایل