نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

نشست هم اندیشی فرماندار ملارد با جمعی از روحانیون این شهرستان

به گزارش خبرشهر و روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد، جلسه هم اندیشی خطیبی فرماندار شهرستان ملارد با جمعی از روحانیون این شهرستان، در محل فرمانداری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه روحانیون هرکدام به صورت جداگانه ضمن بیان مشکلات شهرستان در حوزه های مختلف فرهنگی ،سیاسی وخدماتی پیشنهادات و نظرات خود را برای بهبود  مسائل ذکر شده بیان نمودند. . خطیبی فرماندار شهرستان ملارد ضمن  عرض خیر مقدم و تبریک ایام میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) و فرارسیدن سال جدید،بزرگ‌ترین افتخار مسئولان را خدمت به مردم عنوان کرد و افزود: نخستین محور کاری ما اتحاد و همدلی است و هیچ‌ وقت به‌دنبال نفی گذشته نبوده و قدردان زحمات و خدمات صورت گرفته گذشته هستیم. وی اظهار داشت  بانی این انقلاب  روحانی سیدی بود که با نفس حق خود توانست، رهبری بر مردم داشته و این انقلاب بزرگ را رقم بزند. فرماندار ملارد تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی  از ابتدای انقلاب به دنبال فاصله انداختن بین مردم و روحانیون بودند، وی افزود: اما با بصیرت این کشور پشت سر ولایت و آرمانهای مقدس نظام ایستاده و نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب کردند.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال جدید از روحانیون حاضر خواست در سخنرانی های خود بر مودت و همدلی بین همه اقشار مردم و مسئولین تاکید داشته باشند تا حضور چشمگیری در پای صندوق های رأی داشته باشیم. فرماندار ملارد ابراز امیدواری کرد با هم اندیشی و همدلی مسئولین این  شهرستان به ویژه با همیاری روحانیون معزز مشکلات شهرستان پیگیری و حل خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل