نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

۲ میلیون و ۲۰۰ عدد انواع مواد محترقه در غرب استان تهران کشف شد

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف دو میلیون و ۲۰۰ عدد انواع موادمحترقه در ۲۰ روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرشهر، سردار محسن خانچرلی عصر دیروز در آخرین نشست خبری خود در سال ۹۵ با قدردانی از همکاری مطلوب اصحاب رسانه با پلیس غرب استان تهران در یک سال گذشته اظهار داشت: اطلاع‌رسانی صحیح سبب روشنگری و شفاف‌سازی امور شده و از شایعات جلوگیری می‌کند.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه فرعی امام رضا(ع) در این فرماندهی افزود: پیگیری موضوعات چهارشنبه آخرسال و ایام تعطیلات نوروزی از حیث عملیاتی و اطلاعاتی در این قرارگاه مورد رصد قرار می‌گیرد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با قدردانی از تعامل و همکاری خوب دادستان‌ها، فرمانداران، شهرداران، اعضای شوارای شهر و ائمه جمعه با پلیس بیان کرد: همکاری خوب بین‌بخشی میان ادارات دولتی سبب افزایش احساس امنیت می‌شود که در این مدّت  شاهد همکاری خوب دستگاه ها و نهادهای مختلف در استان بودیم.

خانچرلی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به تمهیدات پلیس در چهارشنبه آخر سال گفت: پلیس غرب استان تهران با در نظر گرفتن تجارب سالیان قبل، اقدامات خوبی در راستای کاهش حوادث چهارشنبه آخرسال انجام داده که تا این لحظه اتفاق خاصی در این منطقه روی نداده است.

وی با اشاره به کشف دو میلیون و ۲۰۰ هزار عدد انواع مواد محترقه و دستگیری ۴۸ نفر در ۲۰ روز گذشته در زمینه تولید و توزیع مواد محترقه تصریح کرد: شاید یکی از دلایل کاهش اتفاقات چهارشنبه آخرسال، همین کشفیات پلیس و همکاری مردم و جوانان با پلیس غرب استان تهران باشد .

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه پلیس مخالف شادی مردم نیست خاطرنشان کرد: برابر هماهنگی خوبی که با مقامات قضایی انجام گرفته، افراد خاطی چهارشنبه آخرسال تا پایان ۱۵ فروردین سال جدید در اختیار پلیس هستند.

خروج از نسخه موبایل