نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

منافع و مصلحت مردم در اولویت کار دولت تدبیر و امید قرار دارد

دکتر سعید ناجی فرماندارشهرستان شهریار در آئین افتتاحیه آخرین مسکن مهر شهر اندیشه و اداره برق منطقه اندیشه گفت: منافع و مصلحت مردم در اولویت کار دولت تدبیر و امید قرار دارد.

به گزارش خبرشهر و روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار؛ دکترسعید ناجی در آئین افتتاحیه آخرین مسکن مهر شهر اندیشه و اداره برق منطقه اندیشه با حضور در فرهنگ سرای امام علی(ع) شهر اندیشه گفت: هر چند اقدامات و عملکرد دولت در کوتاه مدت و به سادگی قابل درک نیست اما با گذشت زمان به این نتیجه خواهیم رسید که کارهای زیربنایی و اساسی در حوزه های مختلف بدون دست بردن به ذخائرصندوق ملی و بانک مرکزی انجام شده است.

وی ادامه داد: دولت با رعایت این موضوعات تلاش کرده که به آرمانهای مردم صادقانه وفادار بماند و موفقیت های مهمی را در عرصه های مختلف کسب نماید.

فرماندار شهریار به برخی از عملکردهای موفق دولت تدبیر و امید اشاره کرد و افزود: تولید و فروش روزانه دو میلیون بشکه نفت، خودکفایی در تولید گندم، توفیق در تراز تجاری کشور پس از ۶۰سال، شکسته شدن دیوار تحریم، توفیق در حوزه بهداشت و درمان، مسکن و بسیاری از اتفاقات دیگر در حوزه های مختلف بخشی از اقدامات مهم دولت است.

خروج از نسخه موبایل