نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

همایش تکریم مادران و همسران شهدای شهرستان شهریار

با حضور دکتر ناجی فرماندار شهرستان شهریار و خانواده های معظم شهدا همایش تکریم از مادران و همسران شهدا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرشهر و روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار؛ همایش تکریم مادران و همسران شهدای شهرستان شهریار همزمان با سالروز تشکیل بنیاد شهید انقلاب اسلامی در ۲۲ اسفندماه، با حضور دکتر سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار، حجت الاسلام والمسلمین مروج امام جمعه اندیشه، حجت الاسلام والمسلمین سادات رسول امام جمعه باغستان، سرهنگ یامینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهریار، کردی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شهریار، جمعی از مسئولان و خانواده های معظم شهدا در فرمانداری شهرستان شهریار برگزار شد.
بنا بر این گزارش در این همایش که مادران دارای ۳ یا ۲ شهید و همچنین مادران و همسران شهدای مدافع حرم شهرستان شهریار حضور داشتند دکتر ناجی فرماندار شهرستان شهریار در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و تبریک سالروز تشکیل بنیاد شهید انقلاب اسلامی گفت: این روز بهانه ای است تا در خدمت خانواده های محترم شهدا باشیم و از وجود نورانی این خانواده ها برای ادامه مسیر و خدمتگذاری بهتر انرژی بگیریم.
دکتر سعید ناجی با اشاره به برنامه های تجلیل و تکریم از شهدا گفت: خیلی علاقمندم که راهکاری بیابیم تا به شکل والاتر و مناسب تری از این شهدای گرانقدر تجلیل کنیم و به نوعی با این موضوع مواجه شویم که حضور این شهدا را در زندگی لمس کنیم و شهدا را به گروه های خاص محدود نکنیم.
فرماندار شهرستان شهریار در ادامه گفت: شهدا می توانند راه را به ما نشان دهند اگر ما بخواهیم و ظرفیت لازم را در خود ایجاد کنیم و خوشحالم که در شهرستانی خدمت می کنم که همه دستگاه ها و ادارات به شکل جدی در تجلیل از شهدا و خانواده های گرانقدر شهدا حرکت می کنند.
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان شهریار افزود: اگر نبودند شهدای عزیز و اگر نبودند مردمی که در مسیر ایستادگی کنند و پای این رهنمودها تا پای جان بایستند، معلوم نبود که امروز در چه موقعیتی قرار داشتیم؟ و امروز بواسطه خون شهدا و مقاومت و استقامت خانواده های معظم شهدا دین و کشور پایدار مانده است و امنیتی که در این دنیای ناامن داریم به برکت خون شهداست و امروز نیز بسیاری از جوانان بازهم آماده جانفشانی هستند.
دکتر ناجی در ادامه گفت: آزادی، که از خداوند متعال برای انسان به ودیعه نهاده شده است؛ امروز این آزادی با فداکاری شهدا به دست آمده است و باید حفظ شود و برگزاری انتخابات سالم و پرشور و حماسه ساز نیز نمادی از آزادی است و از برکات خون شهداست.
در پایان مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی از مادران و همسران شهدای شهرستان شهریار تجلیل شد.





































خروج از نسخه موبایل