نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

فرماندار شهرستان قدس : در فرهنگ ما انفاق در راه خدا از مصادیق احسان است

به گزارش خبرگزاری خبرشهر و روابط عمومی فرمانداری قدس ، جلسه نیکوکاری به ریاست سید مهدی محمدی و پیشنهاد رئیس کمیته امداد شهرستان که با حضور حجت الاسلام والمسلمین میراحمدی امام جمعه و سایر مسئولان ادارات صبح روز چهارشنبه ۹۵/۱۲/۱۱ در جهت کمک به خانواده های نیازمند در روزهای پایانی سال در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد
سید مهدی محمدی فرماندار شهرستان قدس:ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت  فاطمه (س) و خیر مقدم به امام جمعه  و مدعوین گفت.
در فرهنگ ما انفاق در راه خدا از مصادیق احسان است و یکی از ویژگی های اخلاقی رستگاران همین امر انفاق است.
فرماندار ضمن تاکید به همه مسئولان توصیه کرد: ما باید این فرهنگ را گسترش دهیم که خانواده های نیازمند رشد کنند و همه باید در جهت رشد نیازمندان تلاش کنیم که رشد این عزیزان باعث رشد کل جامعه است و این موضوع در حد رفع تکلیف نباشد بهتر است آسیب شناسی شود که کجای کار ایراد داشته که کمک های مردمی کم شده است.
امام جمعه:جشن نیکوکاری پایان سال در جهت تهیه پوشاک نیازمندان که روز ۱۸ اسفند در آموزش و پرورش و روز۲۰ اسفند همزمان با سراسر کشور در مصلی نماز جمعه صورت می گیرد .
در ادامه جلسه رئیس کمیته امداد شهرستان از فرماندار و امام جمعه درخواست داریم در حوزه های که امکان دارد توصیه نمایند از کمک خیرین بهره ببریم.
در پایان جلسه مقرر شد علاوه بر شهرداری ، بخشداری نیز کمک هایی برای این امر در نظر بگیرد.





خروج از نسخه موبایل