نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

صرفه جویی 10میلیارد ریالی در تجهیز مدارس

معاون توسعه و مدیریت پشتیبانی آموزش و پرورش شهریار از کاهش هزینه های تعمیر و بازسازی میز،صندلی و نیمکت های مدارس وصرفه جویی ۱۰میلیارد ریالی در تجهیز مدارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرشهر و دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهریار: معاون توسعه و مدیریت پشتیبانی آموزش و پرورش شهریار در حاشیه دیدار از انبار تجهیزات منطقه که به همراه اعضای شورای معاونین انجام پذیرفت ،گفت : در راستای اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری در سال جاری حدود ده هزار میز، صندلی و نیمکت قدیمی و فرسوده از مدارس جمع آوری و توسط کارگاهی شامل گروه هایی نظیر رنگکاری، نجاری و جوشکاری ، بوسیله افراد مجرب و تحت نظارت آموزش و پرورش شهریار تعمیر و بازسازی شد.

هاشمی در ادامه  اظهار داشت: فقدان این اقلام در مدارس نوعی مشکل تلقی می شد، ولی با کوشش و همت فراوانی که توسط مسئولین صورت گرفت ، در حال حاضر این میز و نیمکت ها با نمونه موجود در بازار هیچ فرقی نداشته و به علت کیفیت ونوع  چوب مرغوبی که در تعمیر آنها مورد استفاده قرار گرفته از استقامت بالایی برخوردار است .

وی در پایان متذکر شد:طی برآورد هزینه هایی که قرار بود صرف خرید این اقلام صورت پذیرد، باید حدود دوازده میلیارد ریال هزینه می شد اما تمامی امور بازسازی با یک میلیارد و پانصد میلیون ریال  به پایان رسید.

خروج از نسخه موبایل