نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

اخبار کوتاه انتظامی غرب استان تهران 9 اسفندماه 1395

آگاهی از خطرات مواد محترقه، بهترین مسیر پیشگیری است 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: آگاهی از پیامدهای تلخ استفاده از مواد محترقه خطرناک، بهترین عامل پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخرسال است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرشهر، سرهنگ “مهدی سرپناه” در گفت و گو با خبرنگار و اعلام این خبر گفت:در راستای پیشگیری از حوادث تلخ چهارشنبه آخرسال،پلیس، اقدامات پیشگرانه موثری از قبیل برگزاری جلسات آموزشی،تهیه و نصب بروشور و بنرهای آموزشی و ارسال پیامک آموزشی به شهروندان را در دستور کار خود قرار داده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با تاکید بر تدابیر فرمانده انتظامی استان مبنی بر کنترل صنوف و محورهای مواصلاتی منطقه توسط پلیس افزود:به منظور پیشگیری از حوادث تلخ چهارشنبه آخرسال، والدین و خانواده ها، حرکات و رفتار فرزندان خود را کنترل کنند.

سرهنگ سرپناه افزود:حوادث ناگوار چهارشنبه آخرسال و صدمات دیگری که در اثر استفاده از مواد محترقه خطرناک ایجاد می شود، یادآور این نکته است آگاهی از خطرات استفاده از این مواد،بخش مهمی از حوادث را کاهش می دهد.

این مقام مسئول با تاکید بر ضرورت همراهی و کنترل فرزندان توسط والدین در چهارشنبه آخرسال گفت: والدین و خانواده ها با کنترل حرکات و رفتار فرزندان خود می توانند در کاهش حوادث این روز نقش مهمی را ایفاء کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت:در راستای پیشگیری از بروز خطرهای احتمالی مواد محترقه در آخرین روزهای سال،طرح تشدید برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه در دستور کار پلیس غرب استان تهران قرار دارد.



 

توقیف بیش از یک میلیاردی کالای قاچاق در غرب استان تهران

فرمانده یگان امداد غرب استان تهران از کشف۲۲۲ کارتن تنباکو قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در عوارضی “تهران – ساوه” خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرشهر، سرگرد “شاهین ناصح ” در تداوم برنامه ریزی پلیس در برخورد با قاچاق کالا، در تشریح این خبر گفت: ماموران یگان امداد استان در هنگام گشت زنی در عوارضی ” تهران – ساوه ” به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی ۲۲۲ کارتن تنباکو به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف و راننده متخلف را دستگیر کردند.

سرگرد ناصح با اشاره به اینکه در این رابطه یک دستگاه خودرو کامیون توقیف شد بیان داشت: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده یگان امداد فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران در پایان با اشاره به اینکه قاچاق کالا پدیده ای است که از جهات گوناگون، حیات سالم اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می کند، تأکید کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقیان و اخلال گران نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند.



 

کشف محموله ۲۰۰ میلیونی اسباب بازی های قاچاق در شهریار

رئیس پلیس آکاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از کشف محموله ۲۰۰ میلیونی اسباب بازی های قاچاق در شهریار خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرشهر، سرهنگ “کرمی زند” در گفت و گو با خبرنگار، گفت: ماموران پلیس آگاهی با گشت زنی های نامحسوس در محور “شهریار- قدس” به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران در بازرسی از  خودرو تعداد ۷۰کارتن اسباب بازی به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال را کشف کردند.

سرهنگ کرمی زند تصریح کرد: در این رابطه یک نفر متهم  دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.



 

کشف محموله قاچاق بیش از یک میلیاردی در ملارد

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از کشف محموله قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرشهر، سرهنگ “برزو همتی ” در گفت و گو با خبرنگار، گفت : در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران کلانتری صفادشت در حال گشت زنی یک دستگاه خودرو کامیون را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری در بازرسی از خوردو مذکور یک هزار و ۱۰۰ کیلوگرم چای، یک هزار و ۸۰۰ عدد چسب، ۱۲هزار و ۵۰۰ عدد خمیر دندان و  پنج هزار و ۹۰۰ عدد مسواک به ارزش یک میلیارد  و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

همتی تصریح کرد:در این راستا یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد در پایان خاطرنشان کرد: قاچاق کالا یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و افزایش مشاغل کاذب در جامعه محسوب می شود که بایستی با آگاهی بخشی به مردم و مبارزه هدفمند با این پدیده قبیح اجتماعی قدم های مفید و موثر در جهت کاهش اثرات منفی آن در جامعه و حمایت از تولید کنندگان داخلی برداریم .



 

کشف ۶ کیلو موادمخدر از سوداگرمرگ در شهریار 

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از کشف ۶ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش و دستگیری یک نفر توزیع کننده خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرشهر، سرهنگ “فریدون مکرمی اصل” در گفت و گو با خبرنگار، در تشریح این خبر گفت: در پی اخبار رسیده مبنی بر اینکه فردی اقدام به تهیه و توزیع موادمخدر در شهرستان شهریار می کند، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان  شهریار قرار گرفت.

وی در ادامه اظهار داشت: مأموران با توجه به حساسیت موضوع، با انجام کارهای اطلاعاتی مخفیگاه قاچاقچی را در شهرستان شهریار شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار تصریح کرد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی وارد منزل قاچاقچی شده در بازرسی از منزل توزیع کننده موادمخدر مقدار ۶ کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف و فرد توزیع کننده  را نیز دستگیر کردند.

سرهنگ مکرمی درپایان بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.



 

هوشیاری پلیس مانع از سرقت خودرو درشهریار شد

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از دستگیری سارقان خودرو خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرشهر، سرهنگ “فریدون مکرمی اصل ” در تشریح جزئیات این خبر گفت: شب گذشته ماموران گشت کلانتری ۱۶ شهر اندیشه به یک دستگاه خودرو پراید با سه نفر سرنشین مشکوک که پس از دستور ایست بابررسی بیشتر مشخص شد خودرو دقایقی پیش مورد سرقت قرار گرفته در این راستا سه نفر متهم دستگیر شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهمان پس از دستگیری توسط مالک خودرو سرقتی مورد شناسایی قرار گرفتند وبه کلانتری انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در خاتمه با بیان اینکه متهمان  به سرقت خودرو اعتراف پس از تشکیل پرونده راهی مراجع قضائی شدند، از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام نمایند، تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.



خروج از نسخه موبایل