نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

کسب رتبه نخست کشور توسط تاکسیرانی شهرداری ملارد در نوسازی ناوگان تاکسیرانی

بنا بر گزارش رسمی اتحادیه تاکسیرانیهای شهری کشور و مجری پیاده سازی طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی در شهرهای کشور ، سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری ملارد رتبه نخست کشور در تحقق امر نوسازی را با ۹۲ درصد موفقیتت بدست آورده است.

به گزارش خبرگزاری خبرشهر و روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری ملارد بر اساس آمار اعلام شده از سوی مجری نوسازی تاکسی های فرسوده کشور تا مورخ ۹۵/۱۱/۲۴ از مجموع ۶۳۳ دستگاه تاکسی فرسوده شهر ملارد تعداد ۵۸۸ دستگاه در طرح ثبت نام نموده و تعداد ۵۳۵ دستگاه تاکسی جدید تحویل گردیده است که البته آمار تاکسی های جدید تحویلی هم اکنون و تا مورخ ۹۵/۱۲/۹۵ به تعداد ۵۴۵ دستگاه رسیده است.
آمار ۹۲ درصدی نوسازی تاکسی های فرسوده ناوگان تاکسیرانی شهرداری ملارد در حالی بدست آمده است که بر اساس همین گزارش میانگین نوسازی صورت گرفته در کل کشور ۳۵ درصد و در استان تهران ۵۵ درصد بوده است.
این عملکرد مثبت بدون شک بدون فداکاری تک تک تاکسیداران عزیر شهر ملارد محقق نمیشد چرا که پرداخت ماهانه مبلغ ۵۷۰ هزار تومان اقساط تسهیلات نوسازی برای این عزیران بسیار دشوار بوده و همکاری های این قشر زحمت کش در امر نوسازی فقط و فقط ناشی از تعهد و حس ایثار این عزیران بوده است.
سازمان تاکسیرانی کسب این موفقیت را به کلیه شهروندان گرامی ، تاکسیداران متعهد و فداکار ناوگان ، و مجموعه محترم مدیریت شهری شهر ملارد تبریک عرض می نمایم

خروج از نسخه موبایل