نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تاکید بر تقویت چرخه سالم اقتصادی در جلسه کمیسیون برنامه ریزی ، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان ملارد

به گزارش خبرگزاری خبرشهر و روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد جلسه کمیسیون برنامه ریزی ، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان ملارد به ریاست جناب آقای شاهقلیان معاون محترم سیاسی انتظامی فرمانداری و با حضور دستگاههای عضو کمیسیون در دفتر معاونت سیاسی انتظامی فرمانداری برگزار گردید.

مجتبی شاهقلیان در این جلسه در سخنانی گفت باید تدابیری اتخاذ شود تا سلامت چرخه اقتصادی در شهرستان تقویت ، از قاچاق کالا و ارز پیشگیری و با حمایت از تولیدات داخلی موجبات توسعه اقتصادی و فرهنگی شهرستان را فراهم آوریم . وی افزود : باید با برنامه ریزی بر پایه اطلاعات صحیح بحث قاچاق را مدیریت کرد و در صورت برنامه ریزی صحیح است که در امر مبارزه با قاچاق موفق خواهیم بود .وی تشویق مشارکت عمومی، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در مورد شناساندن خطرات کالای قاچاق در جامعه از سوی دستگاه های متولی را خواستار شد . شاهقلیان هم افزایی و ارتباط تنگاتنگ و هماهنگی بین دستگاه های متولی مبارزه با قاچاق کالا را مهم عنوان کرد و افزود: رعایت الزامات قانونی به صورت هوشمند در مبارزه با قاچاق کالا در شهرستان مورد توجه باشد. شاهقلیان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند مبارزه با این سم قبل از ورود به بازار باشد یعنی باید از جلو مبادی ورودی با قاچاقچیان برخورد کرد به دستگاهها متذکر شدند که مواظب باشید مردم در این موضوع آسیب ندیده و سرمایه آنها تلف نشود. در این جلسه موضوعاتی همچون تشدید کنترل و نظارت بر کلیه سردخانه ها، برگزاری گشت مشترک شناسایی انبارهای موجود در سطح شهرستان ، احصاء و شناسایی مرغداری ها و سوله های کشاورزی که در حال حاضر بصورت انبار استفاده می شود و انجام اقدامات تبلیغاتی و نصب بنر جهت اطلاع رسانی سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالاها در سطح شهرستان مطرح و در مورد آنها تصمیم گیری شد .

 

خروج از نسخه موبایل