نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

3 هزار و صد شورای انجمن اولیا و مربیان در شهرستان های استان تهران مشغول به فعالیت است

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: اگر بتوانیم از همه توان والدین و اولیای دانش آموزان استفاده کنیم ، آموزش و پرورشی متفاوت خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرشهر و اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به استفاده از ظرفیت انجمن اولیا و مربیان در جهت تداوم آموزش در مدرسه ، تاکید کرد: اگر همکاری اولیا و والدین دانش آموزان را از دست بدهیم به جرات می توان گفت که آموزش ما در مدرسه ناکارآمد خواهد ماند.

وی با تاکید بر این که ، اگر بتوانیم از همه توان والدین و اولیای دانش آموزان استفاده کنیم ، آموزش و پرورشی متفاوت خواهیم داشت، تصریح کرد: تشکیل کارگروه های تخصصی به منظور بالاتر بردن مشارکت اولیای دانش آموزان از جمله اقدامات مهمی است که در شهرستان های استان تهران در حال برنامه ریزی و انجام است.

فولادوند گفت: در فرهنگ مشارکت اولیا باید تعریف جدیدی ارائه دهیم و به انجمن اولیا و مربیان باید به عنوان یک فرصت بزرگ در خدمت تعلیم و تربیت نگاه کرد نه اینکه فقط از آن با تعبیر کمک های مردمی در مدرسه یاد شود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به تلاش این اداره کل در جهت توسعه خلاقیت و ایده های تربیتی در شوراهای انجمن اولیا و مربیان این استان اظهار داشت: بیش از ۳ هزار و صد اشورای انجمن اولیا و مربیان در شهرستان های استان تهران مشغول به فعالیت است که باید در راستای بالا بردن کیفیت مشارکت اولیا در برنامه های این انجمن ها گام های جدی تری برداشت.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: همزمان با پیشرفت علم و تکنولوژی آسیب های جدیدی نیز در جامعه و خانواده بروز می کنند که مدرسین خانواده باید از متخصص ترین افراد به علم روز انتخاب شوند ، تا متناسب با نیازها و آسیب های امروز به آموزش والدین بپردازند.

خروج از نسخه موبایل