نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

آغاز نمایشگاه بهاره شهرقدس از ۱۵ اسفند/ عرضه محصولات با ۱۰ تا ۱۵ درصد تخفیف

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت قدس گفت: نمایشگاه بهاره شهرستان قدس از ۱۵ اسفند افتتاح و اجناس تا ۱۵ درصد تخفیف عرضه می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرشهر به نقل از تسنیم، حسن عقبایی در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار داشت: نمایشگاه‌های بهاره در راستای تنظیم بازار و کمک به مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان در ایام پایانی سال برپا می‌شوند. در این نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با حضور تولیدکنندگان مختلف پوشاک مردانه، زنانه، بچگانه، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، فرش، لوازم آشپزخانه، لوازم منزل، چراغ‌های تزئینی و شیرینی و شکلات برگزار می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قدس با بیان اینکه تلاش‌های بسیاری صورت گرفته تا این نمایشگاه تفاوت‌هایی کیفی نسبت به دوره‌های قبل داشته باشد تصریح کرد: مهّم‌ترین هدف ما در برپایی نمایشگاه، تنظیم بازار است و سعی‌مان بر این است تا با کنترل قیمت‌ها و نظارت بر عرضه کالاها، محصولاتی مرغوب با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد.

عقبایی گفت: در این نمایشگاه تلاش شده علاوه بر پوشاک و اجناس مصرفی مردم، مواد پروتئینی، گوشت مرغ، گوشت قرمز و ماهی،  موادغذایی، مواد شوینده  نیز عرضه شود.

وی با تأکید بر نظارت‌های مستمر در عرضه کالا اظهار داشت: با استقرار اکیپ‌های بازرسی که با کارت شناسایی معتبر در ورودی نمایشگاه مستقر شده‌اند، نحوه ارائه کالا به ‌دقت رصد و در صورت بروز هرگونه تخلف از سوی هر غرفه بلافاصله اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قدس خاطرنشان کرد: علاوه بر مرغوبیت کالا، حقوق مصرف‌کننده، تولیدکننده و توزیع‌کننده در این نمایشگاه رعایت می‌شود تا کالایی باکیفیت بالا عرضه و از هرگونه کم‌فروشی جلوگیری به عمل ‌آید. تمامی کالاها و اجناس نمایشگاه عرضه مستقیم کالا که با هدف حمایت از تولید داخلی و تأمین نیاز عمومی شهروندان با تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصدی به فروش می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه بهاره شهرستان قدس از تاریخ ۱۵ اسفند تا ۲۵ ماه جاری در محل بازارچه فجر جنب ترمینال اتوبوسرانی آغاز به‌کار می‌کند و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف از واحد صنفی مستقر در نمایشگاه می‌توانند مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ اعلام، تا در کم‌ترین زمان ممکن رسیدگی شود.

خروج از نسخه موبایل