نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

سید مهدی محمدی فرماندار شهرستان قدس: اعتقاد ما این است که طبق فرموده مقام معظم رهبری آراء حق الناس است.

سید مهدی محمدی فرماندار شهرستان قدس: با سلام بر امام شهدا و تشکر از حضور اعضای محترم هیئت نظارت گفت انتخابات فرصتی است برای اینکه دینی که نسبت به نظام داریم به نحو احسن انجام دهیم.

به گزارش خبرگزاری خبرشهر و روابط عمومی فرمانداری قدس ،سید مهدی محمدی فرماندار شهرستان قدس: در دیدار با اعضای شورای نگهبان و سر ناظران هیئت نظارت ، ضمن سلام به شهداء و امام شهدا و تشکر از حضور اعضای محترم گفت : انتخابات فرصتی است برای اینکه دینی که نسبت به نظام داریم به نحو احسن ادا کنیم.
محمدی افزود: اعتقاد ما این است که طبق فرموده مقام معظم رهبری آراء انتخابات حق الناس است و ما باید بستری را فراهم کنیم که مردم از مواهب آن برخوردار شوند.
وی گفت : مردم حول محور وحدت حرکت می کنند و هرجا تهدیدی علیه ایران دیده شود مردم در صحنه حاضر می شوند و خوشبختانه مردم ما بصیرت خوبی دارند.

مسئولان ما در هیئت نظارت و هیئت اجرایی همه بر حفظ آراء و حفظ حق الناس تاکید دارند و می طلبد که افرادی انتخاب شوند که گرایشات سیاسی نداشته باشند.
در ادامه اعضای هیئت نظارت ضمن معرفی خود با بیان اینکه انتخابات از معیارهای اصلی شهرستان است نظارت و اجراء وظیفه حسن اجرای انتخابات است.
هرچه آگاهی بیشتری ایجاد کنیم در اجرای انتخابات موفق تر هستیم.
محمدی افزود: با اینکه بومی این شهرستان نیستم لیکن در این مدت ۴ ماه علاقه خاصی نسبت به مردم شریف قدس پیدا کرده ام و خود را بومی این منطقه می دانم.
این جلسه به جهت هماهنگی امور دو انتخابات مهم ملی و محلی که هر دو بسیار مهم هستند تشکیل شده است.
۸ سر ناظر در ۸ ناحیه شهر هر سر ناظر ۱۲ الی ۱۵ شعبه اخذ رای را تحت نظر دارد و این مسولیت ایشان را حساس تر میکند.و ما تمامی امکانات لازم را جهت هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات مهیا می کنیم.



خروج از نسخه موبایل