نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای نظام را بیمه و دشمنان نظام را مایوس می گرداند

فراز صادقی مقدم مسول کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان قدس گفت: حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای نظام را بیمه و دشمنان نظام را مایوس می گرداند.

به گزارش خبرگزاری خبرشهر و روابط عمومی فرمانداری شهرستان قدس ،فراز صادقی مقدم مسول کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان قدس گفت: حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای نظام را بیمه و دشمنان نظام را مایوس می گرداند.
وی افزود : مهم ترین وظیفه ما بستر سازی برای حضور گسترده مردم در انتخابات است.
صادقی مقدم با اشاره به در پیش رو بودن دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورا های شهر و روستا خاطرنشان کرد : باید برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم تا حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای و برگزاری انتخاباتی با شکوه در شهرستان قدس رقم بخورد.
مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی  با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد اهمیت مشارکت و حضور حداکثری مردم ، اینگونه انتخابات را در نظام سیاسی جهان بی بدیل خواند و افزود: این شهرستان همواره مردمی آگاه و متعهد به اسلام و نظام جمهوری اسلامی و پیرو ولایت فقیه داشته و درصد مشارکت مردم در انتخابات در شهرستان نشان داده که این مردم همواره پیرو ولایت فقیه و نظام و انقلاب و اسلام هستند.
صادقی مقدم  با اشاره به شرایط حساس جهان و منطقه خاورمیانه افزود : هرچه حضور مردم در صحنه بیشتر باشد به قوام و اعتبار نظام می افزاید.
مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی  ستاد انتخابات شهرستان افزود: با توجه به رسالتی که روابط عمومی ها در امر اطلاع رسانی دارند همه ما باید با تمام توان و پتانسیل نسبت به انجام تبلیغات و اطلاع رسانی مناسب با شیب ملایم تا زمان برگزاری انتخابات اقدام نماییم .
وی افزود: باید با تبیین اهمیت حضور در انتخابات و تشریح قوانین و مقررات و در مرحله نهایی با تهییج و تشویق و ترغیب مردم به حضور در عرصه سرنوشت ساز انتخابات، رسالت خودمان را بصورت حرفه ای انجام دهیم.
صادقی مقدم خاطرنشان کرد: قبل از انتخابات باید مردم را آگاه کنیم و زمینه حضور گسترده مردم در انتخابات را فراهم نماییم و با انتشار سخنان امام خمینی ره، مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری و اقدامات تبلیغی مناسب، نسبت به ترغیب مردم اقدام نماییم.
به گفته وی همچنین در حین برگزاری انتخابات، با برقراری ارتباط مناسب با خبرنگاران و انتشار بموقع اخبار صحیح، مانع از ایجاد هرگونه شبهه و شایعه شویم.
وی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی از هر روزنه ای به دنبال ضربه زدن و توطئه علیه نظام جمهوری اسلامی بوده ولیکن حضور مردم در صحنه همواره باعث خنثی شدن توطئه های دشمنان شده و مردم با حضورشان این نظام را بیمه کرده اند و علاوه بر آن در عرصه های مختلف علم و فناوری نیز افتخارات جهانی آفریده اند.
در انتها صادقی مقدم مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان قدس  همچنین بر حمایت از خبرنگاران اصحاب رسانه و مطبوعات تاکید کرد و افزود: باید زمینه حضور خبرنگاران را در امور مرتبط با انتخابات و جلسات مربوطه فراهم کرد و همکاری و تعامل با خبرنگاران مد نظر قرار بگیرد.

خروج از نسخه موبایل