نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

اولویت شهرداری شهرقدس، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و تقویت زیرساخت‌های عمرانی است

نایب ‌رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهرقدس گفت: در سال ۹۶ اولویت ما در مجموعه شورا و شهرداری بر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و تقویت زیرساخت‌های عمرانی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرشهر، منیر هرمزی در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار داشت: اتمام و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام در سطح شهر از مطالبات اصلی مردم است که ضرورت دارد با اتخاذ راهکارهای اصولی، این مهّم با سرعت بیشتری انجام شود.

وی افزود: ضرورت دارد که پروژه‌های نیمه‌تمام شهر شامل پل ورودی، بیمارستان، آمفی‌تئاتر باغ ملی، پارک بانوان، پارک ایران ما و خانه‌های فرهنگ جوادآباد و شهرک عزیزی، هرچه سریع‌تر تکمیل‌شده و به بهره‌برداری برسند تا مردم شهر بتواند از آن‌ها استفاده کنند.

نایب ‌رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهرقدس با اشاره به اینکه بسیاری از پروژه‌های یادشده از طرح‌های عمرانی اساسی محسوب می‌شوند تصریح کرد: پروژه‌های نیمه‌تمامی که پیشرفت فیزیکی بالایی دارند، باید در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسند و با افتتاح این پروژه‌ها زیرساخت‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی شهر نیز تقویت می‌شود

هرمزی در ادامه به بودجه سال‌های اخیر شهرداری اشاره کرد و گفت: بودجه خالص سال ۹۴ شهرداری قدس ۱۰۹۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بوده که در عمل با ۱۰ درصد افزایش، وصول و هزینه شده است که ۵۰ درصد مربوط به هزینه‌های جاری و بخش دیگر به اجرای پروژه‌های عمرانی اختصاص‌یافته است.

وی بیان کرد: بودجه خالص سال ۹۵ شهرداری مبلغ ۱۱۳۰ میلیارد ریال بوده که نسبت به بودجه سال ۹۴ حدود ۴ درصد افزایش دارد و تاکنون نیز نزدیک به ۷۰ درصد آن وصول‌شده و با برنامه‌ریزی‌های به‌عمل‌آمده تا پایان سال جاری این بودجه محقق می‌شود.

نایب ‌رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهرقدس عنوان کرد: بودجه خالص سال ۹۶ شهرداری نیز به مبلغ ۱۵۳۰ میلیارد ریال تصویب شد که نسبت به بودجه سال ۹۵ حدود ۱۷ درصد افزایش داشته است.

هرمزی در پایان درباره‌ی جزئیات بودجه ۹۶ خاطرنشان ساخت: در بودجه سال جدید، ۴۹ درصد مربوط به هزینه‌های جاری و ۵۱ درصد در بخش هزینه‌های عمرانی پیش‌بینی‌شده و تلاش ما در سال جاری بر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و تقویت زیرساخت‌های عمرانی است.

 

خروج از نسخه موبایل