نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

30خانوار تحت پوشش کمیته امدادامام خمینی در شهریار صاحب خانه شدند

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهریار گفت: حمایت از خانواده های تحت پوشش کمیته امداد برای خانه‌دار شدن یکی از طرح‌های این نهاد است که در راستای همین اهداف با پیگیری های صورت گرفته در سال جاری ۳۰ خانوار تحت پوشش توانستند صاحب خانه شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، حسین قره گزلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار داشت: در طرح خانه دار شدن مددجویان اولویت با ایتام، خانواده های پرجمعیت و افراد با سابقه بالای تحت پوشش بود و خوشبختانه با اجرای موفق این طرح  بخش مهمی از خواسته های این عزیزان نیازمند مرتفع گردید.

وی ادامه داد: در طرح خانه دار شدن افراد تحت پوشش، با حمایت های موسسه خیریه الزهرا(س) و آورده ۵ میلیونی خود مددجو نیز کارهای خوبی صورت گرفته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهریار به برخی از اقدامات و عملکرد کمیته امداد امام خمینی در سال ۹۵ اشاره و تصریح کرد: کمیته امداد در سال جاری برای جمعیت ۸ هزار نفری با ۴۵۰۰ خانوار در زمینه های مختلف حمایتی اقدامات خوبی همانند، خرید جهیزیه برای ۷۷ نفر به ارزش حدود یک میلیارد و۹۰۰ میلیون ریال، کارگشایی برای ۳۸۰ نفر با اعتبار۷میلیارد و۳۶۹ میلیون ریال، برای خودکفایی ومشاغل خانگی  از منابع بانکی برای ۱۶۷ نفر ۲۱میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال و از منابع امدادی برای کار انگیزی، توان افزایی و خود کفایی به مبلغ ۸میلیارد  و ۲۵۰ میلیون ریال و سایر حمایت ها را در عملکرد خود ثبت نموده است.

وی ادامه داد: بازدید از خانواده های تحت پوشش با همراهی مسؤولان شهرستان و رسیدگی به خواسته های آنها، کمک برای ۳۶۰ خانوار به صورت نقدی، کالا، وام و…، رسیدگی به ۳۸۰۰ مکاتبه نیز بخش دیگری از  عملکرد این نهاد بوده است.

قره گزلی تصریح کرد : شهرستان شهریار جمعیتی بالغ بر ۷۰۰هزار نفر را در خود جای داده و کمیته امداد امام خمینی برای رسیدگی به افراد و خانوارهای بی بضاعت نیازمند حمایت و مشارکت خیران، مسؤولان و مردمی است؛ امیدواریم با توجه ویژه این عزیزان به این نهاد بتوانیم بخش عمده ای از مشکلات را مرتفع سازیم.

 

خروج از نسخه موبایل