نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برگزاری اولین المپیاد ورزش های همگانی شهرستان شهریار

دکتر سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار از برگزاری اولین المپیاد سراسری ورزش های همگانی در شهرستان شهریار خبر داد

به گزارش خبرگزاری خبرشهر؛ دکتر سعید ناجی با اعلام این خبر هدف از برگزاری این المپیاد ورزشی را افزایش مشارکت مردمی در راستای نهادینه سازی فرهنگ ورزش و افزایش سلامت جامعه عنوان کرد.
بنا بر این گزارش رئیس شورای ورزش شهرستان شهریار، با اشاره به مصوبات و برنامه ریزی این شورا در خصوص توجه جدی به ورزش های همگانی اظهار داشت: شورای ورزش شهرستان شهریار با تشکیل منظم جلسات خود ضمن ایجاد هماهنگی بین بخشی با ادارات و نهادها و دستگاه های مختلف، در جهت ترویج ورزش های همگانی و مشارکت مردم در افزایش نشاط و سلامتی حرکت کرده است و برگزاری این المپیاد ورزشی نیز در همین راستا به همت هیات ورزش های همگانی شهرستان شهریار انجام می شود.
فرماندار شهرستان شهریار ضمن دعوت از همه شهروندان شریف شهرستان شهریار به مشارکت فعال در این المپیاد اظهار امیدواری کرد تا با توجه جدی به ورزش در سطح شهرستان شاهد رشد شاخص های مختلف سلامت و نشاط و در نهایت مشارکت اجتماعی در همه حوزه ها باشیم.
لازم به ذکر است اولین المپیاد ورزش های همگانی شهرستان شهریار در ۷ رشته و در ۷ شهر در بین آقایان و بانوان به شکل مجزا برگزار می شود و رشته های هفت سنگ، طناب زنی، آمادگی جسمانی، داژبال(وسطی)، طناب کشی و فریزبی را شامل می شود.
علاقمندان می توانند تا ۵ اسفندماه ۱۳۹۵ به مراکز معرفی شده جهت ثبت نام مراجعه نمایند.

خروج از نسخه موبایل