نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

اختتامیه اولین دوره نمایش نامه خوانی فجر ملارد

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، اختتامیه اولین دوره نمایش نامه خوانی فجر ملارد با حضور هنرمندان و معاون مدیرکل ارشاد اسلامی استان تهران جناب آقای خیلدار و مسئولین شهرستان (بخشدار مرکزی خانم مشعشعی ، اعضاء شورای ملارد ،رئیس تأمیین اجتماعی شهرستان ملارد و رئیس هلال احمر شهرستان ملارد) با قرائت آیاتی از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامیدر سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد اسلامی شهرستان ملارد و با حضور ۱۸ اثر انتخاب شده از ۷۰ اثر ارائه شده آغاز شد.

علیرضا رئیس اوژن رئیس اداره ارشاد ملارد گفت : این مراسم تنها به قصد اهدای جوایز برگزار نشده است بلکه پایان این مراسم میبایست به یک رویداد اجتماعی و فرهنگی تبدیل شود .

وی ضمن تشکر از انجمن های نمایشی شهرستان ها ی استان تهران بیان کرد خوشبخاتنه ان چیزی که در این جشنواره مشهود بود اتحاد و همکاری اعضاء انجمن همه شهرستان ها بود که نتیجه آن آثار خوب هنرمندان شرکت کننده میباشد که خود یکی از اتفاقات خوب این دوره محسوب می شود  .

رئیس اداره ارشاد ملارد درباره آثار شرکت کننده در جشنواره گفت : با توجه به آماری که همکاران داده اند حدود ۷۰ اثر به دبیرخانه ارسال شدکه۱۸ اثر به بخش مسابقه راه یافته است .

وی همچنین اظهار امیدواری کرد به حول قوه الهی در سالهای آینده این جشنواره در سطح استانی و به میزبانی شهرستان ملارد برگزار شود .

در ادامه هومن رهنمون نماینده داوران بیانیه هیئت داوران را قرائت نمود . وی همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به سطح بالای آثار این دوره از جشنواره گفت : آثار رسیده به این جشنواره همگی از نظر هیئت داوران در حد عالی بودند که این کار را برای قضاوت بسیار مشکل کرده بود  .

همچنین داوری این دوره از جشنواره نمایشنامه خوانی شهرستان ملارد را هومن رهنمون ، علیرضا رحیمدل و مهدی معبودی بر عهده داشتند .

یکی دیگر از بخش های مراسم اختتامیه این دوره از جشنواره نیز اختصاص به معرفی برگزیدگان داشت که به شرح ذیل اعلام میگردد .

در بخش نقش خوانی زن :

رتبه اول : زینب قمری در نمایش خانه برنارد آلبا و گلزخم

رتبه دوم مشترکاٌ : گلناز مرادی و مهدیه عازم نیا در نمایش های قربانیان و زیرزمین

رتبه سوم : لیلی حسنی  در نمایش خواستگاری

در بخش نمایش خوانی مرد :

رتبه اول : حسین اسدی در نمایش زیرزمین و قربانیان

رتبه دوم : حمید انصاری  در نمایش لگن شاه

رتبه سوم مشترکاٌ: احمد مطوری و محسن عیسایی در نمایش تو هم مثل من باش و برادرها میمیرند

در بخش کارگردانی :

رتبه اول : سمیرا آریا در نمایش خانه برنارد آلبا و گلزخم

رتبه دوم : ماریا یونسی برادرها میمیرند

رتبه سوم : عباس ایمانی در نمایش زیرزمین

 در بخش نویسندگی :

شایسته تقدیر : ابراهیم رهگذر در نمایشنامه رقص جنگ

شایسته تقدیر : محمود داداش زاده در نمایشنامه لگن شاه

در بخش جایزه ویژه داوران :

برای مشارکت هنرمندانه و اگاهی مسئولانه در خلق یک اثر هنری تعلق گرفته به گروه بازیگران نمایش خانه برنارد آلبا و گلزخم

در پایان گفتنی است نخستین جشنواره نمایشنامه خوانی غرب استان تهران به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد و با همکاری انجمن نمایشی استان تهران و شهرستان ملارد با هدف ترویج و اعتلای خوانش متون نمایشی و همچنین تشویق به نگارش نمایش های تالیفی و اقتباسی در نخستین دوره خود نگاهی ویژه با آتار نمایشنامه نویسان جوان داشته و با شعار حمایت از نمایشنامه نویسان جوان با حضور هنرمندان شهرستان های ملارد ، شهریار ، شهرقدس ، رباط کریم ، اسلامشهر و بهارستان کار خود را از تاریخ ۲۵ بهمن ماه در سالن امفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد آغاز کرد .

























خروج از نسخه موبایل