نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

لزوم احداث نمایشگاه دائمی در شهریار

رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار گفت: شهریار یکی از شهرستان های ویژه و مطرح استان تهران است و پتانسیل خوبی برای رشد و توسعه در بیشتر حوزه ها دارد ولی این منطقه تا به امروز از احداث نشدن نمایشگاه دائمی رنج می برد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرشهر به نقل از فارس، محسن فروزنده بخش امروز در گفت و گو با خبرنگار، به اهمیت ایجاد نمایشگاه دائمی اشاره کرد و افزود: ایجاد نمایشگاه دائمی فرصتی مناسب برای تولید کنندگان و صنوف است که با فراهم بودن شرایط اقلام و کالاهای خود را به صورت گسترده عرضه می کنند و با توجه به کیفیت، قیمت مناسب و نظارت هایی که می شود شهروندان محترم می توانند با اطمینان بیشتری مایحتاج خود را تامین کنند.

وی ادامه داد: اتاق اصناف و سایر مسئولان سالهای تکراری است که برای برپایی نمایشگاه فصلی با کلی زحمت و مشکلات مواجه هستند و با توجه به تلاش های صورت گرفته و هزینه های زیاد خروجی مورد انتظار به دلیل برخی محدودیت های بدست نیامده و رضایت صنوف محترم و زحمتکش نیز تامین نمی گردد.

رئیس اتاق اصناف شهریار به پی گیریهای انجام شده برای ایجاد نمایشگاه دائمی و بی نتیجه ماندن اقدامات پرداخت و گفت: با توجه به درخواستی که در دور اول شورای اسلامی شهر به شهرداری و فرمانداری داشتیم در ابتدا زمینی در مجاور بیمارستان تامین اجتماعی برای احداث نمایشگاه دائمی موافقت گردید ولی با استقرار شوراها در دور دوم این زمینها به دلایلی به شهرداری برگردانده شد.

وی ادامه داد: اختصاص زمین برای ایجاد نمایشگاه برعهده شهرداری است و امیدواریم با همکاری فرمانداری محترم، اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری هر چه زودتر شاهد ایجاد یک نمایشگاه دائمی تخصصی در شهرستان شهریار باشیم.

نمایشگاه بهاره امسال در شهریار برگزاری می‌شود

رئیس اتاق اصناف شهریار از برپایی نمایشگاه بهاره خبر داد و گفت: با تلاش های صورت گرفته و ثبت نام حدود ۵۰۰ نفر نمایشگاه بهاره امسال در پروژه مجتمع تجاری تفریحی بلوار رسول اکرم(ص) از تاریخ ۱۲ اسفند ماه تا ۲۴ اسفند برگزار می‌گردد.

فروزنده نظارت گسترده از این نمایشگاه را یکی از اقدامات خوب برشمرد و افزود: از تمام اقلامی که اعضای اتحادیه در این نمایشگاه‌ها عرضه می‌کنند، در اداره صنعت، معدن و تجارت نمونه برداری شده و بعد از بررسی کیفیت و استاندارد کالاها، مجوز عرضه در نمایشگاه داده خواهد شد و نمونه‌های بررسی شده نیز به صورت پلمب در بیرون از غرفه ها و در معرض دید مردم قرار دارد و چنانچه کالاهای عرضه شده به لحاظ کیفیت یا استاندارد با نمونه بررسی شده مطابقت نداشته باشد، تخلف محسوب می شود.

وی یادآور شد: بازرسان اتاق‌ اصناف، سازمان تعزیرات و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در مدت ۱۰ روز برگزاری این نمایشگاه‌ها هرگونه تخلفی را رصد خواهند کرد و کیفیت کالا، قیمت کالا مورد تاکید می باشد.

رئیس اتاق اصناف شهریار تصریح کرد: تمامی اجناس عرضه شد دراین نمایشگاه با کیفیت و تولید داخل بوده و اکثریت کسانی که غرفه برای آنها اختصاص داده شده است از تولید کنندگان شهریار و هم جوار هستند و اقلام همچون: کیف و کفش، آجیل و شیرینی، پوشاک و… دراین نمایشگاه عرضه خواهد شد.

وی در پایان از همکاری نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی، فرماندار توانمند شهریار، امام جمعه محترم، عوامل نیروی انتظامی، اماکن، آتش نشانان زحمت کش، جمعیت هلال احمر، اورژانس و تمامی مسئولان و شهروندانی که برای هر چه بهتر برگزار شدن این نمایشگاه تلاش می کنند نهایت قدردانی و تشکر نمود.

خروج از نسخه موبایل