نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تعامل شهرداری با نیروی انتظامی، بسترساز جامعه‌ای آرام و ایمن برای شهروندان

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: نقش شهرداری در بسترسازی فضای شهر و ایجاد زیرساخت ها نقشی مهم و تاثیرگذار در کاهش جرایم دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرشهر، محسن خانچرلی امروز در دیدار با شهردار و اعضای شواری شهر شهرستان شهریار، با اشاره به اینکه نقش شهرداری در بستر سازی فضای شهر و ایجاد زیرساخت ها نقشی مهم و تاثیرگذار در کاهش جرایم دارد بیان داشت: ایجاد امنیت در خور شأن مردم یکی از اصلی ترین اهداف نیروی انتظامی است زیرا هیچ چیز به اندازه آسایش و امنیت برای مردم اهمیت ندارد.

وی افزود: هدف دستگاه های دولتی به ارمغان آوردن جامعه ای آرام و ایمن برای شهروندان بوده و تعامل شهرداری با نیروی انتظامی نیز اقدامی در راستای تحقق این هدف والا و مهم می باشد.

خانچرلی عنوان کرد: در سایه حمایت های همیشگی شهرداری و شورای شهر بر مشکلات فائق آمده و قطعاً با استمرار این حمایت ها و تلاش مستمر پلیس، شهری امن، پاک، سالم و عاری از جرم خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه شهرداری و پلیس دو نهاد خدمات رسان در جامعه هستند، گفت: نتیجه تعامل این دو دستگاه ارتقای انضباط اجتماعی در جامعه است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به رویکرد اجتماعی پلیس و مشارکت با نهادهای جامعه تصریح کرد: در کنار حضور فیزیکی پلیس، اقدامات فرهنگی از راهبردهای موثر در امنیت جامعه است.

در پایان شهردار شهرستان شهریار بیان داشت: تعامل ها صرفاً در جهت خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مردم بوده و امید است با استفاده از فضای مناسب موجود و تعاملات خوب بین دو سازمان، شاهد امنیت پایدار در تمام نقاط استان باشیم.

 

خروج از نسخه موبایل