نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

ساختمان شبکه بهداشت و درمان ملارد سال ۹۶ افتتاح می‌شود

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملارد گفت: ساختمان شبکه بهداشت و درمان ملارد با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرشهر، غلامرضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار، با بیان اینکه شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملارد ظرفیت خدمات مناسب به شهروندان را ندارد، اظهار داشت: با توجه به این‌که ساختمان کنونی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملارد ظرفیت مناسب برای بهره‌برداری حداکثری و خدمات‌دهی به شهروندان را ندارد، بر آن شدیم تا با احداث ساختمان جدید بر این مشکل فائق آئیم.

وی افزود: هم‌اکنون عملیات دیوارکشی این ساختمان در شهرک اداری شهرستان ملارد آغاز شده و ساختمان موردنظر برای ساخت نیز با رعایت تمام نیازها و خواسته‌های این شبکه به مناقصه گذاشته شده تا اقدامات مقتضی در مورد احداث ساختمان صورت گیرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملارد در ادامه تصریح کرد: ساختمان جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملارد با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و وزارتخانه‌ای، مراحل اولیه را گذرانده و امیدواریم که این مجموعه در قالب ۳ طبقه، در زیربنایی به مساحت ۳۵۰۰  متر در سال آینده به بهره‌برداری برسد.

عسگری در ادامه گفت: شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملارد با توجه به گستردگی جغرافیایی و خدماتی که دارد به دنبال این است تا بتواند بهترین‌ها را برای این شهرستان فراهم کند، همچنان که در این راستا برای بهبود هر چه بیشتر خدمات و نظارت حداکثری، تصمیم به احداث ساختمان جدید گرفته است؛ چرا که ساختمان حال حاضر این مجموعه توانایی پاسخگویی به برنامه‌ها و نیازهای این مجموعه را ندارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های موردنیاز این شبکه در ساختمان جدید به واسطه تعدد مجموعه‌های تحت نظارت به خوبی اندیشیده شده، و با توجه به تخصیص اعتبارات لازم به طور حتم این ساختمان در کمترین زمان ممکن افتتاح می‌شود.

خروج از نسخه موبایل