نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه روز 22 بهمن شهر ملارد

به گزارش خبرگزاری خبرشهر و روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد ، محمد محمودی نماینده مردم شهرستان‌های ملارد ، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر ملارد با اشاره به حضور کم نظیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: بعد از ۳۸ سال دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی نتوانستند بین مردم جدایی ایجاد کنند و مردم را از مسیر حمایت از انقلاب و مسیری که امام راحل (ره) برای آن‌ها ترسیم کرده است دور کند.

وی تصریح کرد مردم با تمام سختی ها و مشکلات پای انقلاب خود ایستاده و باز هم می ایستد .

محمودی افزود اگر امروز ابله ای به عنوان رییس جمهور در آمریکا دم از مبارزه و توطئه علیه ایران و مردم آن و مسلمانان جهان می زند چقدر غفلت دارد و نمی‌بیند که ۳۸ سال است این مردم با همه سختی‌ها، تحریم‌های اقتصادی با جنگ تحمیلی و با کشتار حملات تروریستی ایستادگی کردند و مقاومت می‌کنند.

وی اضافه کرد دشمنان به دنبال این هستند تا راهی برای تفرقه افکنی در بین مردم پیدا کنند ولی نمی‌دانند بنیان گزار انقلاب اسلامی با خود فرهنگ همدلی و وحدت کلمه برای این ملت آورده است. فرهنگی که هر روز خودش را نشان می‌دهد و آن  فرهنگ ایثار، شهادت، مهرورزی و مهربانی است.

نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، ملارد و قدس در بخش دیگری از سخنان خود به عشق و خلوص ملت ایران اشاره کرد وگفت آنها خبر ندارند مدافعین حرم ما این بزرگ مردان و سرداران بزرگ از همین کوچه خیابان‌ها رفتند. نه آقازاده بودند ونه شهزاده بلکه این‌ها با عشق و خلوص و محبت رفتند و مقابل دشمن ایستادند که به آرمان های انقلاب و مردم ایران اسلامی آسیبی نرسد.

وی با اشاره به تدابیر رهبر انقلاب در پیمودن قله‌های سربلندی ایران اسلامی گفت: همه ما معتقدیم تا رهبری عزیز بالای سر این ملت است هرگز مسیر انقلاب به انحراف نخواهد رفت. ما اختلاف سلیقه و گفتار شاید داشته باشیم اما به محض اینکه دشمن خارجی دندان و چنگ نشان دهد در یک صف واحد در کنارهم با وحدت در مقابل دشمن ایستادگی خواهیم کرد.

محمودی شاه نشین اذعان کرد: امروز همه خواهان مرگ سلطه هستند. امروز مردم ایران با قوتی بیشتر شعار مرگ بر آمریکا را سر می‌دهند. بنده امروز به پاس این حضور بی نظیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دست و بازوی مردم انقلابی را بوسه می‌زنم.

 

خروج از نسخه موبایل