نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بیانیه فرماندار شهرستان قدس به پاس حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن

سید مهدی محمدی فرماندار شهرستان قدس طی بیانیه ای از شهروندان شهرستان قدس به پاس حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن۱۳۹۵تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، سید مهدی محمدی فرماندار شهرستان قدس طی بیانیه ای از شهروندان شهرستان قدس به پاس حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن۱۳۹۵تشکر و قدردانی کرد.
متن پیام فرماندار به شرح ذیل است
بسم الله الرحمن الرحیم
حضور حماسی و انقلابی مردم شهیدپرور و همیشه در صحنۀ شهرستان قدس در  راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های شهدا، امام شهیدان و نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی «مدظله العالی» بود و برگ زرین دیگری در تاریخ پـر فروغ و افتخار ملت بزرگ و غیور ایران که در طلیعه‌ سی و نهمین بهار آزادی و عزت و پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل چشم جهانیان به منصه ظهور رسید.
اینجانب ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند متعال و ابراز افتخار و سربلندی به وجود شهروندانی هوشیار و غیرتمند از جوشش ایمان و تجلی بصیرت و حضور مردم آگاه و سرافراز شهرستان قدس در راهپیمایی دشمن‌شکن یوم‌الله ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ که نمایش وحدت و اتحاد و اقتدار ملی امت ولایتمدار ایران اسلامی بود، قدردانی و تشکر می نمایم.
حمایت همه‌جانبه مردم و لحظه‌شناسی هوشمندانه آنان برای حضور در صحنه‌های انقلاب به‌ویژه راهپیمایی عزت‌آفرین یوم‌الله ۲۲ بهمن که با خلق حماسه‌ای دیگر به صحنه انقلاب طراوت و تازگی و به رگ‌های آن خونی تازه و به پیکر نظام اسلامی جانی دوباره بخشید، بزرگترین نعمت الهی است که باید ضمن شکرگزاری از درگاه حضرت حق، تمامی مسئولان با خدمتگزاری صادقانه سپاسگزار این همه شور و شعور وصف‌ناپذیر و درایت و بصیرت ملت فهیم و قهرمان ایران باشند.
بنده و همکاران خدوم فرمانداری شهرستان قدس ضمن احساس افتخار و سربلندی از خلق این حماسه عظیم که نشانه شور و شعور ملت غیور و غیرتمند ایران در پاسداشت ارزش‌های والای انقلاب است، نمایش دشمن‌شکنانه عزت و اقتدار امت ولایتمدار را به پیشگاه مقام معظم رهبری و تمامی ایرانیان عزیز در سراسر جهان تبریک گفته و از ایستادگی و مقاومت همۀ خالقان این حماسۀ شکوهمند قدردانی می‌نماییم.

خروج از نسخه موبایل